Print Friendly and PDF

Translate

Tombiruo (2017)

|


115 dk
Yönetmen:Seth Larney
Senaryo:Yasmin Yaacob, Chi-Ren Choong, Ramlee Awang Murshid
Ülke:Malezya Malezya
Tür:Aksiyon, Dram
Vizyon Tarihi:01 Ekim 2017 (Malaysia)
Dil:Malay
Müzik:Luka Kuncevic
Oyuncular: Zul Ariffin, Farid Kamil, Nabila Huda, Faizal Hussein,
Hasnul Rahmat

Özet

Tombiruo, başı belada, incitilmiş ve kaderine razı bırakılmış genç bir adamdır. Babasını trajik bir şekilde kaybetmesinden sonra, onun ölümünden sorumlu olanları teker teker indirmeye ant içer

Alt Yazı

- Seni seviyorum
 İşte uzun süredir bahsedilen yaratıklar.
 İnce ve somut bir şekilde var olur
 Halkımın gerillalarında
Bazıları bunun sadece bir masal olduğunu düşünüyor
Ama biliyorum ki gerçekten var
Bana yardım ediyor çünkü sırları paylaşıyoruz
O zamanlar sadece bir gençtim
 Anlamak için çok ham eylemlerimin bir sonucu olarak
Kötüye kullanım mağduru olarak doğdu
Kendi babasının acelesinde
Sempatik onu korumaya çalıştı
Ama babası yok etmeye kararlıydı eylemlerinin tüm kanıtı Hayır, hayır
 Bu çocuk insan değil
Bu dünya onun yeri değil
Ormanın onu eve çağırdığını duydum
Rüyamda yaşıyordu
Ruhundaki yaratığın fırtınası var
Ormanları hareket ettirebilen fırtınalar
Çünkü öfkesini nasıl kontrol edeceğini bilmiyor
Her adım yıkım getirir O bir bekçi
Endişelenme, Bayan Salina.
 Hızlı sürüyorum
Ondu geliyor İyi akşamlar
 Tekrar hızlı sür
O kötü adam köylüler için korkutucu
  böylece köylüler burayı terk edebilsinler
 Onlar için bu orman onların ruhu ve kanı Umarım
Wan pes etmez?
 Tombiruo
 kılıcı al ve
  böyle pislik olmayı bırak!
  Tombiruo hayatımı kurtardı!
  Kes şunu!
  Sen delisin
Ah, o inatçı Sanırım o
Monsirol
Dünyanın uzun süredir kayıp kahramanı Büyükanne Monsirol, değil mi?
 Unut gitsin Tombiruo adını verdiğiniz kişi
O bir katil değil
Onu da avlarsan
 o zaman öleceksin
Hazır olmalısın
  her olasılık için
Beni dinle Kalplerimiz gerçeği söyler.
 Bu neden bu kadar çılgın?
 Sadece kimse değil
 Çifte ödeme yaparsınız ya da başka birini bulursunuz!
  İyi şanslar hala iyi
Seni koruyacağım tamam mı?
 Tamam patron.
 Biz yoldayız
 Bu günün geleceğini biliyordum
 Hazır olmalıyım
Tobugi, çağrıma hoş geldin
 Aşkını gönder  ölüm dünyasından
Aşkını ölüm dünyasından gönder
Tobugi, çekişmelerine son verdi
Sevgiyi kucakla
 bu dünyadan uzaklaştığın
 Tobugi'nin Çocukları
Güçlü bir kardeşlik kurun.
  Kinabalu Dağı kadar güçlü
 Aylarca anneni Tobugi'yi sakladık
Tobugi bir çift ikiz doğurdu
 Sen ikisin
 Göğsünü saklıyorum
 Yani ruhun ayrılamaz
Biri kurtuluş için köylülere verildi
Yetimhaneye koydu
 Tombiruo'yu ormana geri verdim
 Özür dilerim
Çocuklardan mı?
 Onlarla neden hiç karşılaşmadım?

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar