Print Friendly and PDF

Translate

The Fear of Darkness (2015) Karanlık Korkusu

|


91 dk
Yönetmen:Christopher Fitchett
Senaryo:Christopher Fitchett, Henry Tefay
Ülke:Avustralya Avustralya
Tür:Gerilim
Dil:İngilizce
Müzik:Joshua Beattie
Oyuncular: Penelope Mitchell,Maeve Dermody, Damien Garvey,Aaron Pedersen, Christopher Sommers

Özet

The Fear of Darkness, paranormal aktivitede yer alabilecek olabildiğince  rahatsız edici bir karaktere odaklanmış bir musallat filmidir. Bir cinnet vakası ile karşı karşıyayız. Sarah Faithforth, parlak bir genç psikiyatrist, bir üniversite öğrencisi Skye’nin doğaüstü kayboluşunu araştırırken, kendi bilinçaltında derinleşen karanlık yaratıkla yüzleşmek zorunda kalır.

Yorum

DMT ile ilgilendirilmiş musallat filmi güzel olmuş. Röportajlar lüzumsuz görülse de faydalı bilgiler içeriyor. Film boyunca merak devam ediyor. Filmdeki "doğaüstü" varlık çok daha korkutucu olabilirdi ama belli bir kıvamda kalmış. Final yine muamma. Bu arada bizim toplumda görülen cinlerin insanlara bulaştığı emarelerden olan kına lekeleri bu filmde kullanılmış. Demek ki diğer toplumlarda da bu durum var.  

Alt Yazı

Zihnini temizle.
 Düşüncelerinizi aklınızdan çıkarın.
 Şimdi geri dön.
 Her şeyin başladığı yere geri gidin.
 Ve bana bir hikaye anlat.
 Bana ne olduğunu anlat.
 Polis, kapıyı aç.
 Tekrarlıyorum, bu polis.
 Kapıyı aç.
 Beni duyabiliyorsan, kapının arkasında dur.
 Kapıdan çekilin! Güç kesildi.
 Bir şey buldum.
 Bu ne?
 Kan.
 Kapı içeriden kilitli.
 Kilidi vur.
 Yanında olmak.
 Tanrım.
 Ne oluyor?
 Şu anda neredesin?
 Kitabın adı Karanlık Korkusu ve en iyi rasyonel açıklama olarak tanımlanır.
 hayaletler, ruhlar ve şeyler korkumuzun Geceleri çarptı.
 Bu doğru.
 Bunlar, dışarıda gerçekten mevcut değiller hayal gücümüz.
 Onlar aklın hayali ve orada olmalarının nedeni, bilinçsiz ölüm korkusu ve onlar bu korkunun izdüşümüdür.
 Halüsinasyonlar dış dünyaya yansıtılıyor.
 Tamam, ne istersin insanlar bunun dışında mı?
 Amacım dünyayı anlamlandırmak ve klinik psikolog olarak, Bunu bilimsel açıklama arayarak yaparım çeşitli deneyimler ve duygular için.
 Karanlık korkumuz gibi.
 Gençken karanlıktan korktun, değil mi?
 Ürküttü.
 En temel korkularımızdan biridir.
 Bir zamanlar beyinlerimize bağlandı Gecenin avcılarından korktuğumuzda.
 Bir kamp ateşinin etrafında uyumak, sadece rahatlık için değil, koruma içindi.
 Ve çocukların harika hayalleri var.
 Gençken, her türlü bizi bekleyen fantastik canavarlar olabilir.
 Araştırmalar yaşlandıkça, canavar korkumuz gittikçe büyüyor, ama karanlık korkumuz değil.
 Hava durumu bürosu sözcüsü Olguyu açıklar.
 Güneş yaklaşık 400 kat aydan daha geniş, ama aynı zamanda yaklaşık 400 kat daha uzakta.
 Yani, tam bir tutulmanın yüksekliğinde, ay güneşin çizgilerini tamamen engelleyecektir.
 Bu rasyonel açıklama güneş tutulması sırasında neler olduğuna dair eski inançlarla tam bir tezat oluşturuyor.
 Örneğin İnkalar bir tutulma düşündüler güneşi yutan bir şeytandı.
 Kan kesinlikle onun mudur?
 Evet.
  Jeremy Winter's.
 Orada Sky Williams'la birlikteydi.
 Kan DNA'sı ailesiyle eşleşir.
 Kesinlikle onun.
 Ama hala onu bulamadın.
 Her yerde aradı.
 Hatta gölü sürükledim.
 Hiçbir şey değil.
 Göl evinin anahtarları var eğer kendinize bir göz atmak istiyorsanız.
 Denediklerine dair kanıt bulduk DMT ile.
 Dimetiltriptamin?
 Bu konu hakkında ne biliyorsun?
 Sadece çok güçlü bir halüsinojen olduğunu.
 Onunla ilk görüştüğünüzde ne söyledi?
 Bizimle konuşmayacak.
 İçeri geldiğinde, tamamen dışarı.
 Şimdi onu ağır bir şekilde sakinleştirdik, ama hala bir şey söylemiyor.
 Ne olduğunu düşünüyorsun?
 En basit açıklama genellikle bir doğru.
 Ve bu?
 Onu öldürdü.
 Bu o kadar basit değil, değil mi?
 Hayır.
 Hayır, Jeremy Winters acil servis çağırdı 22: 45'te.
 Tam 17 dakika sonra, üniformamızdan ikisi olay yerindeydi.
 Bakın, bu sadece bir kişi için yeterli değil onu öldürmek ve sonra vücudu atmak onu bulamadığımız bir yerde.
 Bu fotoğrafın çekildiği mahzende, kapı içeriden kilitlendi.
 Kesinlikle yaptı ama, o yalnız hareket etmedi.
 Birisi ona yardım etti.
 Ve sizden kim olduğunu bulmanızı istiyoruz.
Skye Williams?
 Benim adım Sarah Faithforth ve ben bir klinik psikoloğum.
 Sana yardım etmek için buradayım.
 Ne olduğunu bulmak için.
Skye, yüzünde izler var.
 Doğum izleri gibi.
 Büyük olasılıkla alerjik reaksiyonlardır aldığınız ilaca.
 Zihniniz olanları engelliyor sizi korumak ve bu sizi fiziksel olarak etkileyebilir.
 Ama o anılar hala orada.
 Yani, yapacağım şey gidiyorum onları yüzeye çıkarmak için dikkatlice yönetilir.
 Sana zarar vermeyecek bir yol.
 Uygun mu?
 Skye, bu hemşire Roke.
 Seni biraz daha rahat hissettirecek.
 Sky, bu sensörü takacağız.
 Beyin dalgalarınızı ölçecek.
 Sadece senin elin.
 Teşekkür ederim.
 Şimdi ışıkları söndüreceğim.
 Skye, bu mumun ateşine odaklanmanı istiyorum.
 Bana güvenmelisin.
 Deneyin lütfen.
 Mumun alevinin seni daha yakına çekiyor ve daha yakın, onunla bir olana kadar.
 Skye, fikrini almanı istiyorum geçen geceye geri dön arkadaşınla birlikteyken, Jeremy.
 Dimetiltriptamin, DMT adlı bir ilaç aldınız.
 Sonra ne oldu?
 Ne aldın?
 Deli davranmak.
 Geri gel.
 İçeri gel.
 Skye, neredesin?
 İşte, içeri girelim.
 Hadi gidelim.
 Bunu görüyorsun?
 Tam orada.
 Orada hiçbir şey yok.
 Hayır, yemin ederim.
 Sudan bir şey geliyor.
 Skye, hiçbir şey göremiyorum.
 Polisi aramak.
 Skye.
 Skye.
 Sky, ne yapıyorsun?
 Beni gerçekten korkutmaya başlıyorsun.
 Acil servisler.
 Hangi servise ihtiyacınız var?
 Polis.
 Nereden arıyorsunuz?
 Ebeveynlerim.
  Kışlar.
 Lake Providence üzerinde tatil evi, Lake Providence Drive.
 Yardım etmelisin.
  Lütfen.
 Merhaba?
 Merhaba?
 Skye.
 Skye, neredesin?
 Skye, neredesin?
 Skye.
 Skye, dinle beni.
 Bunu sana kim yapıyor?
 Bana yardım et! Skye, dinle beni.
 Bunu sana kim yapıyor?
 Bunu sana kim yapıyor?
 Bana yardım et lütfen!  Yardım!
Düz çizgili.
 Tamam, bu yeterli.
 Tut.
 Ne yaptığını biliyor.
 Sadece halletmesine izin ver.
 Onu ne kadar kaybettik?
 20 saniye.
 Tamam, Sky, beni dinleyeceksin.
 Her şey bitti.
 Kimse sana saldırmıyor.
 Şu anda neredesin?
 30.
 Ne görebilirsin?
 Skye, dinle beni.
 Şuan ne oluyor?
 Bana cevap ver.
 Skye, beni duyabiliyor musun?
 Beni dinle.
 Söylediklerimi dinle.
 50 saniye.
 Onu oradan çıkar.
 İlerleyeceksin bilinçli olduğunuz zamana.
 Hala hiçbirşey.
 Tamam, yediden geriye doğru sayacağım ve bir tanesine geldiğimde, uyanacaksın, tamam mı?
 Yedi, altı, beş, dört, üç iki bir.
 Bir.
 Bir!
Tamam, onu hareket ettirmek zorundayız.
 Bir şeyim var.
 Hala sinyal yok.
 İyisin.
 Nabız normale döner.
 Neredeyim?
 Sen iyi misin.
 Artık her şey yolunda Sky.
 Hatırladığınız son şey nedir?
 Bu ilacı aldım.
 Ve sonra ne oldu?
 Gerçekten çok güzeldi.
 Ve sonra hepsi bitti.
 Kabus gibiydi.
 Işığı açmaya çalıştım ve sonra bana doğru gelmeye başladı.
 Skye’e saldıran neydi?
 Bilmiyorum.
 Neden ışıkları açmaya çalışıyordun?
 Onu dışarıda tutmak istedim.
 İçeri girmesini istemedim.
 Skye neydi?
 Karanlık.
 Merhaba anne.
  Anne, ben Sarah.
 Hayır, Sarah.
 Bu iyi.
  Evet.
 Hayır, iyi gidiyor.
 Bugün yeni bir vakam var.
 Ve ilginç.
 Ne dedin?
 Biliyorum.
 Biliyorum.
  Keşke ben de orada olsaydım.
 Evet.
 Ama seni yakında göreceğim.
 Tamam.
 Gitmek zorunda mısın?
 Tamam.
 Peki.
 Yarın seninle konuşacağım.
 Seni seviyorum.
 Biliyorum.
  Bende seni özledim.
 Tamam, hoşçakalın anne.
 Bu yara yeni değil mi?
 Babam öldüğünde bana verdi.
 Ne oldu?
 Bizi bir gece eve götürüyordu ve içmek için çok fazla şey vardı.
 Yoldan bir ağaca sürdüm.
 Kendini ve Annemi öldürdü.
 Emily ile arkadaydım.
 Emily kim?
 En iyi arkadaşım gibiydi.
 Hayali bir arkadaş türü gibi.
 Anlıyorum.
 Bu ne zamandı?
 Yedi yaşındaydım.
 Doğum günümdü.
 Evet, hala ona kızgınım.
 Hala ondan nefret ediyorum.
 Anneye yaptıkları için, Emily'ye ne yaptığını.
 Ona ne oldu?
 Ortadan kayboldu.
 Onu bir daha asla görmedim.
 Jeremy nerede?
 Bunu bilmeni umuyorduk.
 Skye, hipnoz altındayken, birisinin size yardım etmesi için çağrıda bulundunuz.
 Bu Jeremy miydi?
 Hayır.
 Kimdi?
 O sendin.
 Skye tüm belirtileri gösteriyor ilaca bağlı psikozun DMT nedeniyle.
 Sağ.
 En mantıklı.
 Halüsinasyonlar, var olan inanç onlarla birlikte başka bir varlık, ama bu sadece bir izdüşüm.
 Tamam, tüm saygımla, bu ne anlama geliyor?
 Halüsinasyonu onu bilinçsiz yapar.
 Tamam, orada başka kimse yoktu?
 Yani, bunu yapmış olmalı.
 Bak, yapabileceğimiz en iyi şey Sarah'nın onunla daha fazla zaman geçirmesine izin ver.
 Onunla sadece bir seans geçirdi.
 Peki bu ne kadar sürecek?
 Bilmiyorum.
 Bu tür şeylere bir zaman çizelgesi koymak çok zordur.
 Üzgünüm, vaktim yok.
 Orada bir yerde yatan ölü bir çocuğum var ve birçok insan çok soru soruyor.
 Bazı cevaplara ihtiyacım var.
 Tamam, 48 saatin var.
 O zaman durumu gözden geçireceğiz.
 İnce.
 Varlık.
 DMT, Sky'ı tamamen farklı bir dünyaya aldı.
 Erkek arkadaşının öldürüldüğü biri ve saldırıya uğradı.
 Demek istediğine inanıyor başka bir dünyaya mı girdiler?
 Ben de öyle dedim.
 Hayır vermedin.
 Başka bir dünyaya alındıklarını söyledin.
 Sarah, Sky neredeyse senin gözetiminde öldü.
 Ne yaptığımı biliyorum.
 Sadece dikkatli olmanı istiyorum, hepsi bu.
 Skye çok tehlikeli olabilir.
 Onun kafası karışık.
 Çok gençken her iki ebeveynini de kaybetti.
 Bunun için babasını suçluyor ve Emily'ye ne olduğu için.
 Emily kim?
 O olası bir erken tezahürü dissosiyatif kimlik bozukluğu.
 Hayali bir arkadaş demek istiyorsun.
 Küçük bir kızken bunlardan birine sahip değildin mi?
 Bu bir sorun olabilir mi?
 Tabii ki değil.
 Ama babanla olan ne olabilir.
 Bak Sarah, sadece dikkatli olmanı istiyorum.
 Hepsi bu.
  Lütfen.
 Skye, dinle beni.
 Bunu sana kim yapıyor?
 Bana yardım et! Bana yardım et! Skye, dinle beni.
 Bunu sana kim yapıyor?
 Bana yardım et! Bana yardım et! Selam.
 Evet, evet, ben  Yarın oraya gideceğim.
 Tamam.
 Sonra gelip görüşürüz.
 Elbette.
 Nick, bu  biraz tuhaf bir şeyler oluyor.
 Hayır, sorun değil.
 Yarın hakkında konuşabiliriz.
 Tamam.
  Elbette.
 Hoşçakal.
 Böylece, sanatsal bir hareket olarak gerçeküstücülük başladı 1920'lerin başında ve yoğun bir şekilde O zaman Freud'ın nispeten yeni konsepti üzerine bilinçsiz zihnin ama Freud'dan yarım yüzyıl önce, gerçeküstücülükten önce, Louis Carol'un Alice ve Harikalar Diyarı Maceraları.
 Belki de duymuşsunuzdur.
 Şimdi, bu yorumlanabilir benzer kavramların keşfi olarak Alice'in gerçek dünyadan yolculuk ettiği yer Bilinçli zihninin gerçeküstü dünyaya bilinçsiz.
 Louis Carol'un acı çektiği söyleniyor bazı durumlarda oldukça şiddetli migrenlerden halüsinasyonlara neden olduğu bilinmektedir, bu görüntülerin bir kısmından sorumlu olabilir.
 Ya o ya da gerçekten çok yüksekti.
 Tamam, işte bu.
 Ödevlerinizin Cuma günü yapılması bekleniyor.
 İyi ol.
 Yapmayacağım bir şey yapma.
 Deli bir adam arasındaki tek fark ve ben deli olmadığım.
 Salvador Dali.
 Ben Sarah Faithforth.
 Matt Sorinsen.
 Kesinlikle beklediğim gibi değilsin.
 Polise bildiğim her şeyi söyledim.
 İkisi de sınıfımdaydı.
 Açıkçası inanılmaz derecede zekiydi.
 Tatlı bir çocuk gibi görünüyordu.
 Dışarı çıktıklarını bilmiyordum ama, Başka ne söyleyeceğimi bilmiyorum.
 Denediklerini biliyor muydun?
 güçlü bir halüsinojen ile?
 Ne?
 Dimetiltriptamin.
 Bu oldu mu?
 Nereden aldıklarına dair bir fikrin var mı?
 Hayır.
 Tanrım, bu - - Ne?
 Onlar olacağını düşünmek sadece korkunç böyle bir risk aldı.
 Bilmiyorum.
 İç mekana seyahat etme fikri, bu dünyanın ötesinde bir gerçeğe eğer gelirse oldukça heyecan verici gelebilir gerçekten saygı duyduğunuz ve hayran olduğunuz birinden.
 Seninle konuşmak güzel, Sarah.
 Bekle.
 Özür dilerim.
 Bak, gerçekten yardımına ihtiyacım var.
 Nasıl?
 Bana DMT hakkında bildiğin her şeyi anlat.
 Ev laboratuarlarında üretilir daha sonra küçük kristal küplere dönüştü.
 Daha sonra ağızdan alınır, tütsülenir veya enjekte edilir.
 Öğrencilerinize bunun hakkında ne söylersiniz?
 İlk olarak batıda sentezlendi İngiliz kimyagerler, Richard Mensk tarafından 1931'de, ama aktif maddeleri eski Amazon Hintlileri tarafından manevi ritüellerinde kullanıldı.
 Öğrencilerinize aldığını mı söylüyorsunuz?
 Evet ediyorum.
 Kontrollü bir çalışmanın parçasıydım New Mexico Üniversitesi'nde doktora yaptığım yer.
 Üçümüz aldık.
 Ve ne oldu?
 Bizden biri, çok düz, bilim aklı Tanrı’yı gördüğünü söyledi ve onun güzel olduğunu.
 Bir diğeri dünyayı gerçekte olduğu gibi gördü, ilkel enerjiler çarpışıyor.
 Dil ya da rasyonel düşünce için kullanışsız.
 O sendin.
 Burada neredeyse aşılmaz bir kalkan var beyni kötü şeylerden koruyan kanınıza girebilir.
 Ancak DMT bu engeli aşar.
 Bu gerçekleştiğinde, zihniniz  bildiğiniz gibi değil.
 Üçüncüsü ne olacak?
 İyi bir adamdı.
 Bir şeyleri telafi edecek kişi değil.
 Bu ne anlama geliyor?
 DMT, yapabilir zihnini aç diğer varoluş uçaklarına insanların başka varlıklarla etkileşime girebileceği yer.
 Buna inanmıyorsunuz.
 Neden olmasın?
 Bu onun deneyimiydi.
 Ayrıntılı olarak açıkladı bir uzaylı varlığı ve ben biraz yeşil martiandan bahsetmiyorum.
 Bir güçten bahsediyorum, kötü niyetli, korkunç.
 Bunun olduğu anlamına gelmez.
 Belki DMT bariyeri geçmenize izin verir bilinçsiz ve bilinçli zihin arasında.
 Rüya gördüğünüz zamanki gibi.
 Deneyiminiz o zaman gerçek gibi geliyor.
 Sonra uyanıyorsun.
 Kesinlikle.
 Evet, bu benim başıma geldi.
 Ama ona olan bu değildi.
 Asla geri dönmeyecek.
 Tamam.
 Ben Sky'ım.
 Bu inanılmaz ilacı öğrendim.
 Ayrıca üç şansta bir tane olduğunu öğreniyorum korkunç bir deneyime sahip olmak.
 Neden alalım?
 Sağ.
 Onunla tanıştın.
 Risk alan biri.
 Önce 13 yaşında ecstasy aldı.
 Bunu nasıl biliyorsun?
 O bana söyledi.
 Onunla bir ilişkiniz oldu mu?
 Hayır.
 Seninle konuşmak güzeldi ama gitmem lazım.
 Bana yardım et! Peki sen ne diyorsun?
 Skye bir şeyle temas ederse ne olur?
 başka bir dünyadan?
 Uzaylı bir şey.
 Sarah lütfen.
 Belki de DMT aldığınızda onunla etkileşime girersiniz.
 Yani, DMT bunlara çok, beynimizin ilkel kısımları ve belki de diğer boyutları algılamanıza izin verir ve belki de Sky'daki bir şey bu varlığı ona çekti ve onun üzerinden geçti.
 Dur.




 Çünkü bu bazı genç kızlar psiko cinsel fantezi.
 Şiddetli klinik psikozun semptomatik açıkça babasıyla ilgili.
 Bunun rasyonel bir açıklama olduğunu biliyorum.
 Yani, birlikte olduğu adam öldürülür Sky ise sadece aynı varlık tarafından saldırıya uğrar.
 Biliyorum.
  Bütün bunları biliyorum.
 Sadece burada neyle uğraştığımızı merak ediyorum başka bir şey, olamaz bir şey davranış bilimi yoluyla açıkladı.
 Tamam, belki DMT zihni diğer varoluş uçakları, bu yüzden bu kötü niyetli varlığı görebildi, ama bu hala sadece zihninde var.
 Ben de gördüm.
 Ne?
 Gördüm.
 Sarah, bu bir tür elektriksel girişim.
 Bak, bunu kendine yapma.
 Ne?
 Sky'ın yerini tutuyorsun sanrılı inançlar.
 Hayır değilim.
 Göl evindeyken bunu gördüm siyah şekil ve sonra bu oldu.
 Alerjik reaksiyon olamaz çünkü daha önce hiç DMT kullanmadım.
 Orada bir tür kirlenme var.
 Gölden bakteri enfeksiyonu.
 Umarım haklısındır.
 Biliyorum, oyleyim.
 Bak Sarah, bunu bilmem gerek bu seni etkilemeyecek.
 Tamam?
 Güçlü olmana ihtiyacım var.
 Elbette.
 Dün okutmanınızı görmeye gittim, Matthew.
 Onunla bir ilişkiniz vardı, değil mi?
 Sana söyledi mi?
 Hayır, zorunda değildi.
 Sana başka ne söylemedi?
 Sky, sana bir hikaye anlatmak istiyorum.
 Hayali bir arkadaşı olan küçük bir kız hakkında seninki gibi, sadece o bir çocuktu.
 Sebastian adında küçük bir çocuk.
 Tahmin etmeme izin ver.
 Kızın adı Sarah mı?
 Evet.
 Ona ne oldu?
 Bir gün okula gidiyorduk.
 Her gün birlikte gittik ve otobüsü yakaladık.
 Bu gün ayakkabı bağcıklarımı düşürmeyi bıraktı ve ondan önce otobüse bindim ve kapı arkamdan kapatıldı ve Sebastian devam edemedi.
 Kapıları açmak için otobüs şoförüne bağırdım ama etrafına baktı, orada kimseyi göremedi, o yüzden sadece yola çıktı.
 Otobüsün arkasına koştum ve Sebastian'ı en son gördüğüm Bu büyük disket şapkalı küçük çocuk muydu, sırtında büyük sırt çantası sadece bir sonraki otobüsü bekliyorum.
 Bu üzücü.
 Ben de babamı kaybettim.
 Bir gün elveda demeden ortadan kayboldu.
 Ama Sebastian'ı bu yüzden kaybetmedim.
 Ortadan kayboldu çünkü sonunda büyüdüm.
 Ne yaptığını görüyorum.
 Babamı suçlayamayacağımı biliyorum Emily'ye ne olduğu için.
 Ama anneme olanlar için yapabilirim.
 Kafamda değil.
 Bu gerçek.
 Bana geliyor.
 Karanlık.
 Bir şeyle temas kurdum ve şimdi benim dünyama geldi.
 Anlıyor musun?
 Hayır.
  Hayır.
 Beni terk etmeyeceksin.
 Değil mi?
 Hayır yapmayacağım.
 Artık bir ölüm kalım mücadelesi.
 Muzaffer bir erkek fok için çiftleşme hakkı.
 Kaybedenler için yavaş acı veren bir ölüm.
 Burada olmamalısın.
 Neler olduğunu bilmem gerek.
 Sayın.
 Sana ne oldu?
 Sorun değil.
 Sorun değil.
 Sorun değil.
 Merhaba?
 Tamam.
 Tamam, neredesin?
 O yolda.
 Geri dönmelisin, Sky.
 Hayır.
 Bana ne olduğunu söyleyene kadar olmaz.
 Formül yok.
 Her insan için farklıdır.
 Burada ve burada ne olduğuna bağlı.
 Hiçbir insan aynı deneyime sahip olmayacak.
 Nereden aldın?
 Önemli değil.
 Polise bizden bahsediyor musun?
 Jeremy kayıp, tamam mı?
 Bizden bahsetmek istemiyorum.
 Neyin gerçek olduğunu bilmiyorum ve artık ne yok.
 Bu sana mı oldu?
 Bir süre için.
 Her zaman oldukça rahat bir ilişkim oldu gerçeklik ile.
 Hey.
 Bunu düşün başka bir boyuta gitmek gibi, genellikle göremediğiniz bir şey.
 Orada başka bir şey var mı?
 Bana söyleyebilirsin.
 Orada başka bir şey var mıydı?
 Evet.
 Sizinle temas kurdu mu?
 Her neyse, sadece zihninde var.
 Hayır.
 Bu gerçek.
 Sarah da görüyor.
 Sarah.
 İyi misin?
 Orada bir şey olduğunu düşündüm.
 Orada hiçbir şey yok.
 Sadece  sadece beyninizin kimyasıdır.
 Hayır.
 Sorun değil.
  Sorun değil.
 Dinle, bu sadece aklın deneyimleri anlamaya çalışıyorum, tamam mı?
 Sadece geçmesi gerekiyor.
 Bırakın içinden geçsin.
 Bırakın içinden geçsin.
 Ne yapıyorsun?
 Haydi.
 Dur! Sana zarar vermeyeceğim.
 Kimse sana zarar vermeyecek.
 Mat?

 Skye?
 Skye?
 Skye.
  Haklısın?
 Hey.
  Sen iyi misin.
 Dinle, bir karartma var.
 Tamam?
  Fırtınadan.
 Herşey yolunda.
 Görmek?
 Onu nereye götürüyorsun?
 Onu nereye götürüyorsun?
 Bak, benimle olmalı.
 Yanlış.
  O şimdi bizim.
 Beden yok.
 Her yerde kan var ama beden yok.
 İyi misin?
 Biliyor musun, her şeyin yolunda gittiğini düşünüyorsun.
 Her şeyin kontrol altında olduğunu ve sonra böyle bir şey olur.
 Evet.
 Artık hiçbir şey gerçek hissettirmiyor.
 Polis.
 İfadenizi aldılar mı?
 Evet.
 Eve gitmelisin.
  Dinlen.
 Bitkin görünüyorsun.
 Beni onun durumundan çıkarıyorsun.
 Evet benim.
 Benim tarafımda olduğunu sanıyordum.
 Senin yanındayım.
 Bunu senin için yapıyorum.
 Seni kaybetmeyi göze alamam Sarah.
 Hayır lütfen.
 Lütfen Nick, bunu yapma.
 Sadece eve git ve dinlen lütfen.
 Lütfen.
 Etrafa bir göz atabilir miyiz?
 Tamam.
 Şimdi dün gece hakkında konuşalım.
 Matt Sorensen'ı ne zamandır biliyorsun?
 Sadece birkaç gün.
 Evet, üzgünüm bunu almalıyım.
 Merhaba sevgilim.
 Evet, babam şu anda konuşamıyor.
 Babam iş başında.
 Evet, yakında evde olacağım.
 Peki neden arkadaşınla oynamıyorsun?
 Tamam ben yapacağım.
 Evet söz veriyorum.
 Pekala, babam şimdi gitmeliyim sevgilim.
 Seni yakında göreceğim.
 Güle güle sevgilim.
 Hey ne yapıyorsun?
 Bu izlerim var.
 Vücudumun her yerinde var.
 Tamam, bir bakalım.
 Hepsi burada.
 Bir psikolog olsaydım, Bilinçsizce bize itiraf etmeye çalıştığını söyleyebilirim.
 Ne demek istiyorsun?
 Ne yaptığını itiraf ediyorsun.
 Ben ne yaptım?
 Jeremy Winters ile olduğunuzu biliyoruz kaybolduğu gece ve dün gece kliniği kaçırdın ve Matt Sorensen'i biraz ziyaret ettim ve şimdi geriye kalan tek şey bir kan havuzu.
 Sky Williams, resmen seni tutukluyoruz Matt Sorensen ve Jeremy Winters cinayetleriyle.
 Bekle, bekle, bana ne dedin?
 Sky Williams.
 Hayır, kafan karıştı.
 Ben Sky Williams değilim.
 Ben Sarah Faithforth.
 Sessiz kalma hakkına sahipsin.
 Hayır, ben Sarah Faithforth.
 Sessiz kalma hakkına sahipsin.
 Ben Sarah Faithforth.
 Anlamıyorsun! Ben Sarah Faithforth!
Ben Sarah Faithforth!
Merhaba, ben Sarah.
 Doktor Trangrove orada mı?
 Ne?
 Onu nereye götürdüler?
 Bunu benim için birkaç kez yap.
 Skye, gerçeği bilmemiz gerekiyor.
 Bilmen gerekiyor.
 Onları öldüremezsin.
 Size küçük bir doz vereceğiz.
 Sadece hatırlamanıza yardımcı olacak, hepsi bu.
 Hatırlamak istemiyorum.
 Sky, bunu yapmak zorundasın.
 Şimdi yapmazsan, bir şey sakladığını bileceğiz.
 Tamam, korkmana gerek yok.
 Tamam olacak.
 Skye, başlamanı istiyorum bana hatırladığın bir şey söyleyerek.
 Baban hakkında hatırladığın bir şey.
 Yatakta uzanıyorum.
 Emily ile.
 Annemin ağlamaya başladığını duydum.
 Babama bağırıyor.
 Ona geri bağırıyor.
 Sonra sadece sessizleşiyor.
 Merhaba, Doktor Nicholas Trangrove'u aradınız.
 Lütfen bip sesinden sonra bir mesaj bırakın.
 Nick, Nick, Sarah.
 Lütfen dikkatli ol, tamam mı?
 Nasıl ses çıkardığımı biliyorum.
 Çılgınca geldiğimi biliyorum, ama tekrar gördüm ve bana saldırdı.
 Skye istiyor ve her şeyi yok edecek onu durdurmaya çalışır.
 Bana inanmalısın.
 Bana Emily'den bahset.
 Bana güçlü olmamı söylüyor.
 Ve her zaman benimle burada olacak.
 Ve sonra götürüldü.
 Jeremy'yi bu yüzden mi öldürdün?
 Jeremy'yi ben öldürmedim.
 Skye’e sahip olmalısın.
 Çünkü o zaman burada başka kimse yoktu.
 Oradaydı.
 Skye, bu sadece hayal gücünüzün bir ürünü Tıpkı Emily gibi.
 Bana değil.
 Beni yakaladı bir efendi kölesini yakalayışı gibi
 Bu sadece bir halüsinasyon.
 Var değil.
 Haklısın.
 Ya burada bizimle olursa?
 Nerede?
 Göremiyorum.
 Göremiyorum çünkü yok.
 Nerede?
 Hemen arkanızda.
 Skye, orada hiçbir şey yok.
 Sana göstereceğim.
 Sen orada kal.
 Ondan uzak dur! Geride kal! Defol! Beni dinle.
 Söylediklerimi dinle.
 Artık Sarah'ya ihtiyacınız yok.
 Gitmesine izin ver.
 Kimsin?
 Sorun değil.
 Sen iyisin.
 Skye nerede?
 Sorun değil.
 Sen iyi misin.
 Nerede  Skye!  Skye!
Doktor Rosenthall.
 Şu an burada birine ihtiyacım var.
 Skye.
 Onunla ne yaptın?
 Bu doğru.
  O sensin.
 Skye nerede?
 Skye nerede?
 Anlamıyorsun.
 Onu korumam gerek.
 O nerede?
 Tamam.
 Kimi gördün?
 Kendimi görüyorum.
 Onunlaydım Göl evinde.
 Oraya Doktor Trangrove ile gitti.
 Bir şey mi oldu?
 Bu yüzden mi buradayım?
 Hatırlamaya çalışmak.
 Hayır.
 Öldü.
 İki polis de öyle.
 Ve Matt.
 Ve Jeremy.
 Bilirsin.
 Hayır.
 Hayır.
 Ne yaptığını bilmiyordun.
 Ben bir şey yapmadım.
 Beni dinle.
 Sky hiçbir şey yapmadı.
 Bu çok büyük bir yanlış anlama.
 Beni dinle.
 Karanlık.
 Bu karanlık.
 Hepimizi tüketiyor.
 Anlıyor musun?
 Hepimizi tüketiyor.
 Neden buradayım?
 McPherson evindesiniz.
 Orta güvenlikli bir birimdir Psikiyatri Hastanesi hastanesi.
 Burada bir gözetim denetimi emri altında bulunuyorsunuz son 10 yıldır.
 Hayır.
 Benden uzak dur.
 Benden uzak dur.
 Beni dinle.
 Anlamıyorsun.
 Skye bulmam gerek.
 Skye bulmam gerek!
Çok yakın, Sky.
 Neredeyse bitti.
 Lütfen! Anlamıyorsun! Anlamıyorsun.
 Lütfen! Bu sizi yolun geri kalanına götürecektir.
 Yapma! Hayır!
Bana dokunma! Bana dokunma.
 Skye, dinle beni.
 Söylediklerimi dinle.
 Dimetiltriptamin bölünmeye neden oldu gerçekliği algılama biçiminizde.
 Kafanda neler oluyor olup bitenden tamamen farklı gerçek dünyada.
 Sarah Faithforth olduğunu düşünüyorsun, ama değilsin.
 Siz Skye Williams'sınız.
 Skye! 
Haydi!
Haydi!
Bana ihtiyacın var.
 Haydi!
Beni senden uzaklaştırmasına izin verme.

 Özür dilerim.
 Ben yardım edemem.
 Ne?
 Artık sana inanmıyorum.
 Skye.
 Yedi, altı, beş, dört üç, iki bir.
 18 yaşındayken, tam bir psikolojik bozulma yaşadınız aldığınız ilaç tarafından tetiklenir.
 Saldırıya uğradığına inandın.
 Yani Sarah'yı yarattın,
Sana inanacak, seni koruyacak biri.
 Skye?
 Ben Sky değilim.

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar