Print Friendly and PDF

Translate

The Dark and the Wicked (2020)

|

 


95 dk

Yönetmen:Bryan Bertino

Senaryo:Bryan Bertino

Ülke:ABD

Tür:Korku

Vizyon Tarihi:06 Kasım 2020 (ABD)

Dil:İngilizce

Müzik:Tom Schraeder

Çekim Yeri:Texas, ABD

Nam-ı Diğer:Пустошь тьмы и зла

Oyuncular

    Marin Ireland

Michael Abbott Jr.

    Xander Berkeley

    Lynn Andrews

Lynn Andrews

    Julie P. Oliver-Touchstone

Özet

Louise ve Michael, ölüm döşeğinde olan babalarının son nefesinde yanında olabilmek için şehirden uzaktaki bulunan aile çiftliğine gider. Babalarına veda etmek için geldikleri çiftlikte, anneleriyle ilgili bir sorun olduğunu fark etmeleri çok uzun sürmez. Kardeşler, yavaş yavaş annelerininkine benzer tuhaflıklara sergilemeye başlayınca, ailelerini kötü bir gücün ele geçirdiğinden şüphelenmeye başlar

Altyazı

Sorun yok Gus Geçti Geçti

Tamam Bir şey yok Geçti Tamam Her şey yolunda Hadi, gel Anne?

 Kardeşin birkaç saat önce geldi Size gelmeyin demiştim Ben de geleceğimizi söylemiştim Gelmenize gerek yoktu Biliyorum anne Kahretsin Yardıma ihtiyacınız var mı?

 Bak kim gelmiş Charlie Süper Kadın günü kurtarır Merhaba tatlım Anneme göz kulak oluyor musun?

 Evet deniyorum Ama gelmenize sevindim İyi oldu Erken gelmeye çalıştım Annem yorgun görünüyor Annem bok gibi görünüyor Tamam.

 Bana bırak, Charlie Yemek lezzetli olmuş Anne, daha fazla kuzu olmayacak sanıyordum Charlie şimden ikiden fazla olduğunu söylüyor Son birkaç taneye bakacağınızı düşünüyordum Önemi yok Babanız devam etmemi söyledi O günden beri devam ediyoruz Her şey iyi olacak anne Ne iyi olacak?

 Ben bulaşıkları yıkayayım.

 Bu çok saçma Aptalca Doktor bir şey söyledi mi?

 İkiniz de biliyorsunuz!

 Beni hiç dinlemediniz Anne  Eve dönün!

 Gidin.

Yemekte olan neydi?

 Sorunları bildiğimiz yoldan çözüyoruz - Annemin yaptığı bu muydu?

 - Bilmiyorum Ne söylememi bekliyorsun Louise?

 Konuşmak isterse konuşur Kızlar iyi bu arada Aramadığım için üzgünüm  Sorun yok Becky okulu kaçırsınlar istemedi Sanırım onların, büyük babalarını bu halde görmelerini istemedi Kimse onu bu halde görmek istemez Onunla en son ne zaman konuştun?

 Doğum günümde aradı Yani  Mayıs'taydı sanırım Son gördüğümde kötüleşmişti Ne zamana kadar buradasın?

 Bir hafta kadar sanırım Cumaya kadar belki Hâlâ postanede mi çalışıyorsun?

 Artık .

 değil Annemi burada yanlız bırakamayız Bir şeyler yapmalıyız Sarılalım?

 Bir şey yapalım Evet Çünkü sarılınca her şey çok iyi olacak ya Ben bir duş alacağım Ne oldu?

 Sadece rüzgar

 # Every trials and temptations # # Is there trouble?

 #

Anne, sen de geç olmadan yat tamam mı?

 İkiniz de gitmelisiniz Hayır, efendim Düşündüğün gibi değil Nasıl peki?

 Anne?

 Peki o zaman Anne!

 Anne?

 Nereye gitmiş?

 Anne!

 Anne!

 Anne!

 Anne!

 Anne!

 Anne!

 Anne!

 Anne!

 Anne!

 Anne!

 Anne!

Anne!

 Hey!

 Sakın düşmesin Düşmesin.

 Düşmesin

Yakaladım

 Yakadım

Hayır otur Otur

  Sorun değil

Anneniz için üzgünüm

 Size biraz yemek yaptım Rosto Teşekkürler Daha önce bir şey söylemek istemedim Üstüme vazife değildi Anneniz  Bazı şeyler söylüyordu Duymadığımı sanıyordu Bundan hoşlanmamıştım Ne söylüyordu?

 Babanızın yanına oturup ona bir şeyler fısıldardı Ama onunla konuşmuyordu Sanki  başka biri ile konuşuyor gibiydi Odada başkası varmış gibi Ailesi yakınında olursa iyi olur diye düşündüm Onun için dua ettim Babanız ile gece kendisi ilgileniyordu İsterseniz akşam için birini ayarlayabilirim Bir bakıcı sizin için de iyi olur Yapabileceğimiz bir şey var mı?

 Hastaneye yatırsak, iyileşebilir mi?

 Gece ben kalırım Bunu yapabilirim - Bana gösterirsen - Bence sen  Onlar da bunu isterdi Öteki tarafa git Bu köşeye sür, Charlie Dur.

 Teker teker buraya getirirdi Bazılarını çok severdi Vida'yı unutmuştum Annemin konuştuğu kimdi?

 Başlama şimdi Bu önemli değil Ne yaptığını bilmiyordu Neden böyle söylüyorsun?

 Mutfakta, lanet olası parmaklarını doğradı Gidip kendini astı Hayret bir şey!

 Bunun hiçbir anlamı yok Hem de hiç Onunla konuşmamız gerekirdi!

 Evet ama bunu yapmadık!

 Hey  Her şey yolunda.

 Lanet olası üç dakika demiştim Michael!

 - Babam buradaydı!

 - Louise?

!

 Babam  buradaydı.

 Siktir Siktir!

 Olanlar hakkında konuşmak ister misin?

 Hayır Sigara içeceğim Ben de geleyim Çok aptalca Kendimi aptal gibi hissediyorum Olanları konuşmak istemiyorum Annemin günlüğünü buldum İçine baktın mı?

 Son sayfasını okudum Ne yazmış?

 "Biliyorum o, burada karanlıkta.

 Yardım et.

 Bana yardım et, lütfen David'i öldürüyor Artık nefes alamıyor.

 Bunu durdurmak için yapacak hiçbir şey yok Şeytan, şeytan, şeytan O  David'in ruhunu istiyor" O kadar yükseğe nasıl çıktı ki?

 Polis, kova ile çıktığını söyledi ama kovayı oraya sen taşıdın Ne?

 Onu bulduğumuzda, oldukça yüksekteydi Oraya nasıl çıktı ki?

 Bilmiyorum "Kafamdaki sesler  Onun, sesi  Ölmemi istiyor Kapıyı kilitliyorum, ama yine de odaya giriyor David'in uyanmasını istiyorum Elini tutuyorum Tüm gücümle sıkıyorum - Uyan!

" - Lütfen dur "O ses  birçok ağızdan çıkıyor Yatağa tırmanıyor David'e zarar veriyor - Onu duyabiliyorum" - Louise!

 "Onu görüyorum O  Bana gülüyor Beni öldürecek Ama ben zaten ölüyüm "Ölüyüm" Teşekkürler, Tim Biliyorum bunu yapmıyorsun ama biz  Sorun değil, sorun değil Sorun değil, Mike Bunları istersiniz diye düşündüm Cebinde bulduk Nedir onlar?

 Pazar Okulu'ndan verilen haçlar En azından ben küçükken verirlerdi Belki onları biriktirmiştir Hayır, biriktirmemiştir Kiliseye .

 gitmezdi Evrakları halledelim mi?

 Evet, lütfen Teşekkürler Geçti Geçti Geçti Geçti Bir şey yok Tanrım!

 Her şey yolunda mı?

 Ben  Örümcek gördüm sandım.

 Örümcek vardı.

 Yakalayabildin mi?

 Önemli değil Ben biraz uyuyacağım Sabah smarket alışverişine çıkarım İyi geceler.

 # What a friend # # We have in # Üzgünüm Aradığınız numaraya ulaşılamıyor ya da numara servis dışı Eğer bir hata olduğunu düşünüyorsanız lütfen tekrar deneyin Alo?

 Buraya gelmeyin demiştin Kime baktınız?

 Michael Biraz konuşuruz diye düşünmüştüm Tıpkı annene benziyorsun "Onlar mı bilmiyorum, ama seslerini duyuyorum.

 Arıyorlar Ama ya bu kandırmacaysa O, durmayacak Onlar ölecek Biz çoktan ölüyüz Örümcekler gözyaşı gibi akıyor" Vay canına Onu ziyaret etmeye başlamıştım Anneniz  Korkumuştu ve yalnızdı Onun yanındaydım Sizinle tanışmak istedim.

 İkinizi de çok seviyordu.

 Düşündüm ki.

.

 İsterseniz yardım edebilirim Bence bu kadarı yeter Bunların hiçbirini bilmiyordum Bunlar bir gecede olup bitmedi Bu düşünceler annemim kafasındaydı Bir yerden geldiler Sen buralardaydın Bilirsin Anlamak istiyorsunuz Annem dindar değildi Hiç inanmadı Hiçbirimiz inanmıyoruz Annem şeytanın burada olduğunu söyledi Ama o inanmıyordu İnanıp inanmadığının bir önemi yok Sence kurdun, kurt olup olmadığına inanması önemli mi?

 Ha?

 Özellikle de seni ormanda yanlız yakalarsa Anneme ne söyledin?

 Ona doğruyu söyledim Hayır ona senin doğrunu söyledin.

 Pekala o halde O halde bu senin ve senin doğruların için de geçerli Bence artık gitmelisin - Michael - Bize hiç yardımı yok Seni üzmek istemedim Ama yaptın ve burada oturup sanki bu saçmalıklarlarla onun beynini yıkamamışsın gibi davranamam Birine ihtiyacı vardı İkinizde bunu biliyosunuz, değil mi?

 Yapayalnızdı İkisi de öyleydi Bunu ben yapmadım Ben sadece yardım ettim Öyle mi?

 Evet öyle - Baban nasıl?

 - İyi Bu çok güzel Onu da düşünüyorum Gerçekten şeytanın var olduğunu düşünüyor musun?

 Senin doğrun bu mu?

 Anneniz öldü Onun yazdıklarını okudunuz, uyarısını duydunuz.

 Bir kurt gördü diye onun deli olduğunu düşünüyor musun?

 Şeytan var olmadı O hep vardı

Ne yapmak istiyor bilmiyorum Emin değilim Durum biraz karışık Sadece eve gelmek istiyorum Bir tek annem vardı Onu özlüyorum Hayır, hayır gelmene gerek yok Sana söyledim Tatlım ben buradayım  Hiçbir şey hissetmiyorum Kızlar nasıl?

 benim için onlara sarıl Seni seviyorum "O  O  izliyor bekliyor O  her yerde" Michael?

 Hey?

 Orada biri mi?

 Annem deli değildi Ben deli değilim Ya gerçekten bir şey gördüyse?

 Ben bir şey gördüm Ve kesinlikle lanet bir hayal değildi Kafamdan bir şeyler uydurmuyorum, çünkü öyle bir huyum yok Bana bak Annem tam orada dikiliyordu Dün gece onu camdan gördüm Ama o değildi Çok korkunçtu, Louise Bu gerçek olamaz Dışarıda bir şey var Buraya gelmelisin O rahip Ne?

 Dışarı gelsene Burada ne yapıyorsun?

 Saat sabahın üçü Dışarı gel Buraya istediğin gibi gelemezsin!

 Bekle Bekleme İp ister misin?

 Tanrım!

 Michael  Lanet olası nereye gitti?

 Burada değil Açma Açma!

 Hadi Hadi Michael Aç şu telefonu Kim var orada?

!

 Pekala Defol git Buraya ait değilsin Defol, defol git!

 Defol Ne istiyorsun?

 Ne istiyorsun?

!

 Söyle, ne istiyorsun!

 Bunu bana sen yaptın Hiçbir iz yok, Ayak izi bile yok Charlie gerçekten bu adamla tanışmış mı?

 Charlie iki gündür telefona cevap vermiyor Arayıp duruyorum Adam burada dikilmiş beni bekliyordu Babamı hastaneye yatırmalıyız Onu burada bıramayız artık Doktoru ararız Yüzünü sen de gördün, değil mi?

 Yüzünü  Gerçek olamaz Peder Thorne?

 Kimsiniz?

 Ben Louise Straker Dün tanışmıştık Bizi görmeye gelmiştin Numaramı nereden buldun?

 Sen verdin Kaldığım otel odasını aradın Nereden arıyorsun?

 Thurber'dan Dün buradaydın Dün tanıştık Annemi tanıyordun Thurber?

 Nerede  Buradaydın Thurber Thurber, Texas Texas'a hiç gelmedim ki Ben Chicago'dayım Virginia Straker'ı tanıyor musun?

 Dalga mı geçiyorsun?

 - Ama.

.

 - Onun adı Louise'di Bir dakika Ama bunu biliyorsun değil mi?

 Bir kızım olduğunu biliyorsun Nasıl biliyorsun emin değilim Öyle demek istemedim efendim  O intihar etti  uzun zaman önce Bunu neden yapıyorsun?

 Çok üzgünüm Öyle demek isteme  Sesin kızımınkine benziyor Geldiğinden bu yana  herhangi bir farklılık oldu mu?

 Biz onu hastaneye yatırmak istiyoruz Formları ve diğer işleri halletmemiz gerek ya da yapılması gerekenleri Yolculuğu kaldırabileceğini düşünmüyorum Her geçen gün daha da kötüleşiyor bu yüzden dayanacağını sanmı.

 Bazı şeyler değişti Ama nakil için izin veremem Bunun için çok geç Burada olmaması gerek Tedavisi ile ilgili sorun mu var?

 Anlamıyorsun - Anlamaya çalışıyorum - Bu bizim kararımız Onun yolda ölmesine izin veremem Sadece güvende olsun istiyoruz İnsanların en kötü hallerini görüyorsun Seni yıpratıyordur Sadece bunu görmüyorum Burada sevgi de var Aptalca olabilir ama doğru Bazen sadece ben olurum  Öldüklerinde, bilirsin Benim için  dünyanın en kötü şeyi bir insanın yanlız ölmesi Annem Babama bir şey olacağını söyledi Babam iyi biriydi Michael  Sizdeki korkuyu görüyorum Bunu evde de hissediyorum İnançlı olmadığınızı biliyorum, sorun değil Ama ben inanıyorum Bu dünyadaki kötü şeylere, korkunç şeylere, şeytani şeylere  Ve onlar bazıları için geliyor Ama burada sevgi var Bir ruhun güvende olması için sevgi gerekir Umarım haklısındır Umarım Bunu kurtlar yapmış olamaz bu şekilde yapamazlar, hayır Hayır Başka bir hastaneyi arayacağım Yarın başka bir doktor çağıracağım Bize gelmeyin demişti Lanet olsun!

 Dışarıda kaç tane vardır?

 Bilmiyorum Belki beş Sabah bir kez daha kontrol ederiz Ama hepsi o kadar sanırım İçlerinden biri anne Yavrusuyla gördüm Onlarla kalıp bir şey olmasın diye - nöbet tutacağım - Yapma Onların da ölmesine izin veremem Bugün olmaz Buradaysam, çalışmam gerek O zaman ben de seninle geleyim Sen babamla kal Lütfen Bugün babamın yanındayken, hemşirenin söylediği bir şey beni etkiledi Bir ruhun insanın ölmesinden kötü bir şey yokmuş Bir şeyler hissetmemi istedi, ben de hissetmek istedim Şimdi tüm bu şeyleri unutmak istiyorum Korkuyorum Ben de İşte böyle Aferin annecik Aferin annecik Aferin kızıma Aferin kızıma Aferin kızıma Hadi devam et Tanrım, Becky Merhaba?

 Merhaba?

 Kim var orada?

 Defol, git!

 Git!

 # Every trials and temptations # Defol git # Is there trouble anywhere?

 # # What a friend we have in Jesus # Gerçek değilsin Kaç!

 Michael?

 Michael?

 Michael?

 Merhaba?

 Çığlık sesi duydum

Ben iyiyim Sadece 

Önemli bir şey değil

Beni hatırlar mısın bilmiyorum

 Charlie'nin torunuyum Seni son gördüğümde çok küçüktüm Sizi aradık ama açan olmadı Telefonu sökmüştük Annem size de haber vermek istedi Büyükbabam öldü O İki gün önce kendini vurdu Bekle, bir dakika

Charlie öldü mü?

 Bilmeniz gerekir diye düşündük Haber vermek için geldim Buraya da size söylemek için geldim O buradaydı Hayır Onu gördüm Bu mümkün değil Onu ölü buldular Annen için üzgünüm Sen içeri gelebilirsin Yardıma ihtiyacın var mı, Louise?

 Babama bakmam lazım İçeri gel Ona bir bakayım.

 Birinin burada olmasına sevindim Doğruyu söylemek gerekirse.

bu sabah.

Sen.

Onu kokladın mı?

 Eminim kokladın Ben de kokladım Sonu yakın Çürüyor Ondan uzak dur!

 Defol!

 Çürüyor Ondan uzak dur Yapayalnız Bir başına # Yapayalnız # Defol!

 # Yapayalnız # Küçük kız Michael Straker'ı aradınız Lütfen mesaj bırakın.

 Size döneceğim - Teşekkürler - Lanet olsun!

 Neredesin?

 Babamı buradan çıkarmamız lazım Üzgünüm geciktim Michael'a dün söylemiştim Umarım sorun olmamıştır Baban nasıl?

 S.ktir… Üzgünüm Neredesin?

 Sabah kalktım ve sen yoktun Sanırım Charlie'ye bir şey oldu Neredesin?

Arabadayım, tüm gece yoldaydım

Daha fazla kalamadım Hayır, hayır, hayır dur bakalım Gerçekten gitmiş olamazsın Bunu bana yapmadığını söyle

Evde bana ihtiyaçları var Kahretsin, peki neden benimle konuşmadın?

Bunu yaptığına inanamıyorum!

 Senin kalacağını düşündüm Kahretsin!

 Beni bıraktın Beni bıraktın Senin de gitmen gerek, Louise Sen benim kardeşimsin Bir tek sen kalmıştın Becky'yi seviyorum Kızlarımı seviyorum Ama ben hâlâ buradayım Onlar benim her şeyim Peki babam, ha?

 Ona hiç değer verdin mi?

 O çoktan gitti Gitti - Beni dinle - Hayır, o hala burada!

 Dinle!

 Bunu değiştiremeyiz Önemi de yok Evet, değiştirebilirdik!

 Daha fazla dayanamaz Kendini kurtar Michael?

 Neden dinlemiyorsun?

Dinle!

 Hayır!

 Hayır!

 Git!

 Tanrım  beni bıraktın Seni duyuyorum Benimlesin Tanrım  Tanrım  Tanrım, seni hissediyorum Tanrı seni seviyor O her zaman seninleydi Becky!

 Evde misiniz?

 Hey?

 Becky?

 Bebeğim?

 Kızlar?

 Kızlar?

 Aman tanrım Tanrım Gitmem gerek Üzgünüm Yapamam Yapamam Yapamam Yapamam Buradayım Buradayım Seni bırakmayacağım Louise!

 Michael?

Orada mısın?

 Louise!

 Yardım et!

 Yardım et!

 Bana yardım et!

 Lütfen!

 Yardım et!

 Louise, yardım et!

 Defol git!

 Seni seviyorum Seni bırakmayacağım Baba  Beni bırakma Beni bırakma Baba  Baba!

 Baba!

 # Every trials and temptations # Anne?

 

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar