Print Friendly and PDF

Translate

The Heavy (2010)

|


102 dk

Yönetmen:Marcus Warren

Senaryo:Marcus Warren

Ülke: İngiltere, ABD

Tür:Gerilim

Vizyon Tarihi:08 Nisan 2010 (Almanya)

Dil:İngilizce

Müzik:Paul Oakenfold

Çekim Yeri:London, İngiltere, Birleşik Krallık

Oyuncular

Gary Stretch

Vinnie Jones

Stephen Rea

Shannyn Sossamon

Christopher Lee

Özet

İki Kardeş Arasındaki Rekabet İhanete Dönüşmüştür. Birisi Başkan Adayıdır,Diğeri ise Bazı Kötü Olaylardan Yakasını Kurtaramamış Bir İş Adamıdır.Başkanın Kardeşinden İntikam Almak İçin Eline Büyük Bir Fırsat Geçmiştir,Kahramanımız Olan Diğer Kardeş Dünya'da Kendisinden Başka Dostu Olmayan ve Güvenebileceği Kimse Kalmayan Birisidir.

Bakalım Kendisine Kurulan Tuzaklardan Kurtulabilecek Midir?

Altyazı

Genel seçim kapıda.

  Tabii ki şimdiden kimin kazanacağına dair tahminler başladı Sokaklar seçmenlerle doldu Günaydın - Günaydın Güzel hava Alo?

  - Selam benim NasıI gidiyor bakalım?

  Frank buralardaymış sana haber vermemi istedi Gözün üzerinde olsun  sorun olursa arayacakmış tamam mı?

  Parayı al ve işi hallet Görüşürüz Lütfen yapma yalvarırım Ben dövüşçü bi tip değilim.

  Tüm paramı vericem.

  - Beni neden kandırdın Frank?

  Yalan söylemiyorum.

  Lütfen sana yalvarıyorum Bunu neden yapıyorsun?

  Frank ben aile işlerini sevmem Efendim bunu düşürmüşsünüz.

  Teşekkürler Bay Rolse yine çok kızacak  Sanırım bunu istememişti Bu hafta çok daha aksiyonlu geçecek - Fazla bişey var diyemem Ayakkabılarını hiç düşündün mü?

  Niye bunu soruyorsun anlamadım - Niye olacak merak ediyorum Ben kimseyi vurmadım - Sakin ol seni suçlamıyorum ki Bu beni ilgilendirmez.

  Kimse bu tarz şeyleri önemsemez Saçmala sen.

  Ben silahla büyüdüm.

  Çocukken bile hedeflere ateş ederdim Öyle mi?

  - Evet Evet çok.

  Yani bu konuda iyisin Peki ya iş?

  - Söyledim sana  silah yok Hassiktir- - Biri silah mı dedi?

  Senin yüzüne ne oldu?

  Bugünlerde hep böyle oluyor Siz ikinizi görmüştüm ben - Benle düzgün konuş Şimdi konuşmasam?

  - Yerinde olsam ben giderim Bişeyler planlamıyorsan tabi.

  - Bayağı bi derinlerdesin sanki Ben sadece merhaba demek istedim Sanırım cezbeden prens rolünden seni aldılar Sanmıyorum - Yüzünü gördün Karanlıkta karşıma çıksın istemem.

  Aslında normalde de karşıma- Onu tanıyorum Bi arkadaş işte  her zaman böyle- Sen de biliyorsun ne yaptığını Siktir git Selam Sanırım terkedildim Natalie Masso - Boots Eşiniz burda değil mi?

  Bu da kim?

  - Sean Bu yüzden mi hemen ayrıldın benden?

  - Öyle birşey yok [Skipped item nr.

  49] Senin sorunun ne be?

  Sağır mısın?

  - Sean!

  Hadisene İyi günler - Yok öyle bişey Kafanı patlatmam için sınırı aştın - Başlıyoruz Sana diyorum seni kancık!

  - Sakin olun Hadi yerine geç Sen de hadi - Hadi Seni kancık Kadınlardan yana pek şansın yok di mi?

  İyi geceler Baba?

  Konuşmalıyız Öyle mi?

  Beni nasıI buldun?

  - Oturmak ister misin?

  Bişeyler içmek ister misiniz?

  - Hayır canım Annem nasıI?

  - Olması gerektiği gibi Seni özlüyor Mektuplarımı aldı m ı?

  Tabi - Okudu mu?

  Evet  okudu Ama hiç cevap yazmadı.

  - Sanırım senin gidişini hazmedemedi Mektupların için bir tür ayrıcalık sağlanması gerekiyor Ben onun oğluyum - Tek oğlu değil ama Mitchel Bu sadece sana olmadı.

  Hepimize olabilirdi - Ne konuşmak istiyorsun?

  Abin - Benim abim falan yok Beni hapse atan birini konuşmaya gelmedin heralde?

  Christian seni hapse atmadı Mitchell sen bir adam öldürdün Bu yüzden hapse girdin - O adama zaten hüküm verilmişti Ve ironik olan şu ki, kendi kardeşine karşı ifade verdi Ne yapmasını beklerdin?

  - Sadık olmasını Bana karşı tanıklık yapmamalıydı.

  - Sen bi adam öldürdün Hayır Ben, karımla yatan adama gününü gösterdim.

  - Ve onu öldürdün Evet öldürdüm.

  Ve son 7yıldır her saniyemi keşke ölmeseydi düşüncesiyle geçirdim Geriye dönüp, değiştirmek için dua ettim  karımı kızımı kaybettim  Hayatımı kaybeettim Ve kendi aileme ihanet etmiş duruma düştüm Christian'ın senle konuşması gerek Söyle ona canı cehenneme Onunla görüşmüycem Annen  seni görmek istiyor Abini gördükten sonra Ona zarar verme  lütfen zarar verme Konuşmak mı istiyorsun?

  16.  yüzyıla dair bu yapıtta çoğu kez açık arttırmayla elden ele dolaşmıştır.

  Ve burda fiyat olarak 110  120 bin 30 bin 40  150  160 170-180 - Burda emirler için bekliyorum Devam ediyor - Bu ne zaman bitecek?

  10 bine kadar yolu var - 200 bin Peki o nerde?

  - Üst katta 230 bin paund - Seansı devam ettirebilir miyiz?

  Çok teşekkürler Hadi bakalım  şimdi yukarı çıkalım 260 bin paund.

  Bi kurşun hakkın olabilir ama biraz daha beklemen gerek Gelmene sevindim Uzun sürmese de Güney Londra'ya bi yolculuğa çıkıcam Bi kaç ziyaretçim ve adamım olacak 2şeyi yapmam  karla oynamam  Ve güney Londra yı sevmem Ben de bu görev için uygun olduğumu sanmıyorum Ruby daha iyi olabilir.

  - Sorun ne Boots?

  Yapacağını biliyorum Londra'dan geldiğimde yapmam gereken neyse onu yaptım Senin için kolay olanı yaptım bunu unutma Kaydımı biliyorsunuz.

  Ama bu  üzgünüm Bu baylar bela çıkarmaz eminim.

  En son yapılacak şey onlarla iş yapmak Gerçekten bir tür sorun da olabiir Sana iyi akşamlar Anlaşmamızın fazla uzun süreceğini de sanmıyorum Sen niye gülüyorsun?

  Gel Bana bunları getirmiştin yılbaşı için Yeterli olacaktır Silah da var biliyorsun - Evet İşi mahvetme - Kapa çeneni Yolda dikkatli ol Anawalt?

  - Evet Beni gönderdi Anawalt'la mısın?

  - Şimdilik evet Demek öyle - Evet Anawalt niye gelmemiş  öyle konuşmuştuk İş için mi burdasın?

  - Elbette  burda olması gereken en uygun kişi benmişim Peki  başka ne söyleyeceksin?

  Gece yarısı bu pislik yerde işim ne sence?

  Sizi bilmem ama benim pisliğe alerjim var Peki  para nerde?

  - Mal nerde?

  Tamam mı?

  Şimdi para?

  Hey  çıksana ortaya!

  Hadi  çık ortaya Sen ne yapıyorsun?

  Sakin olun  sakin Sakin Dinle evlat- Sana bi daha sormuycam Claire - Memnun oldum Claire Uzun zamandır mı burda yaşıyorsun?

  - Evet Sen ve bu kedi di mi?

  Evet Bu gece misafir bekliyor musun?

  Bekliyordum  Ama henüz kimse gelmedi  merak ettim kim gelecek diye NasıI bir sürpriz bekliyorum sence?

  Claire?

  - Gelmeyecek Gelmeyecek Peki Claire  anlıyorum Bana gerçeği söylemelisin Bana yalan söyleyenlerden gerçekten hoşlanmam Gerçeği söylediğine emin misin?

  - Evet Beni öldürecek misin?

  Gelmiş Sana olmaz demiştim - Ne?

  Bana tuzak kurdun - Düzgün konuş Mitchell Mason Neydi bu? !

  Sakin ol - Onları öldürmemi istedin - Öldüler mi?

  En azından işini yapıyorsun - Böyle bi iş yapmak istemedim Emin misin?

  - Evet  ve sen de biliyordun!

  Tamam yeter!

  Boots la beni yalnız bırak Çok  çok çok güzel İyi iş çıkardın - Bana tuzak kurdun ve şimdi 3 kişi öldü Hapse dönmiycem - Hayır  dönmeyeceksin Seni koruycam merak etme.

  - Saçmalık bu Beni dinle seni pislik Şu an seni şişlerim ve inan bana bunun nedenini kimse bana sormaz Bu tetiği çekmek benim için çok kolay Beni anladın mı?

  Dedğimi yapacaksın ve bunu yaparken gülümseyeceksin Ben aksini söyleyene kadar sen bana aitsin Ve Mason seni görmek isteyen biri var Artık bunun bi önemi yok sanırım Seni kaybetmek istemiyorum - Ne demek bu?

  Yani evet  bu son işten sonra.

  Tamamen özgürsün Nedir o?

  75 bin dolar  75 bin dolar  ne için?

  Sen işini yap ben de seni burdan çıkartayım Görev ne?

  Çok açık Boots Dosyayı alırsan, işi alırsın Henüz güne yeni başladık Berbat görünüyorsun Al şunu iç İyi misin?

  - Pek sayılmaz Ne oluyor?

  - Kimse bilmiyor Tanrı aşkına  bu sefer ne yaptın?

  Henüz hiçbişey Kendini beladan uzak tutsana - Bela beni bırakmıyor Senden önemli kimse yok Hayatını toplamaya çalışsana.

  - Dahil olmayı ben istemedim   gidicem zaten - Boots bu ne demek?

  Çok  çok ağır bişey Sonra gelicem Pek sayılmaz - Bay Mason Evet?

  - Bay Mason sizi görmeye geldi İçeri gönderin.

  Naçizane ofisime hoşgeldin İçecek bişey ister misin?

  Kahve çay su- -Viski iyi olur Elbette Seni görmek güzel Otursana Uzun zaman oldu Konuşmamız gerekiyormuş - Evet öyle Nasılsın?

  Ne istiyorsun Christian?

  Halk bilmeden bişeylerin üstü örtülecek.

  Notumu aldın mı?

  Şoförü yakalayamadıklarını biliyorum Ne kadar kötü bişey düşünemiyorum bile Çok üzgünüm Üzgün müsün?

  Bu yüzden mi çağırdın beni?

  Bi daha sakın kızımla ilgili konuşma!

  Onun ismini bile ağzına alma Christian Sana bunu söylemeliydim ama düşünmem gerekti -Neden?

  Seni etkileyecek bayağı bi durum söz konusu.

  Ölüyorum  şartlar benim hastalığımın ilerlediğini gösteriyor Kalbimde bi genişleme varmış ve bu genetikmiş Büyükbabamızda da varmış.

  Büyük ihtimalle, sende de var Tedavisi var mı?

  - Tedavi hep var.

  Ama tamamen iyleşmiyor Hemen test yaptırmalısın Benim doktoruma gidebilirsin Mitch eğer aramızdaki buzları çözecek bir zaman varsa, o da bu zamandır.

  Yaptıklarımı unut Ben de senin yaptıklarını unuturum Bu bizim kanımızla ilgili Ne zaman vaktin var?

  Bi kaç ay Aramanı bekliyor Peki ne yapmam gerekiyor?

  - Bugün bir çok ameliyat   söz konusu insanların hayatını uzatabilecek.

  Christian tedavi yok demişti.

  - Christian'ın hastalığı daha nadir görülüyor Genelde organ nakliyle çözülebilen bir durumdur bu Ama  Teşekkürler Ama tabii ki çok başarılı geçmesini umduğumuz ameliyatlar da söz konusu Ve herşey yolunda gittiği sürece bay Mason-  bunlara gerek yoktur - Peki ne önerirsiniz?

  Christian sizinle bu konuda konuşmadı mı?

  Hayır Bay Mason, bir organ bağışı, Christian'ı hayatta tutmaya yetebilir Ne dediğinizi anlamıyorum - Eğer kardeşinizin donörü olursanız   ona uygun bir kalp bulana kadar onu yaşatabilmemiz mümkün.

  Tabi bu süreç kolay değil, çok acı dolu bir süre Belki bunu düşünmek istersiniz Saygı duyuyorum doktor ama benim sağlığımın iyi olduğunu sanmıyorum Ve kardeşim beni ateşin içine atarken belli ki bana ihtiyacı olacağını düşünmemiş Seni kızdırmak istemem ama ne istersen alabilirsin, herşeyi parayı herşeyi  al istediğini.

  Senden bişey istemiyorum Neden burdasın?

  Bilmek istemezsin Seni amcık seni Görüyor musun gözümün halini?

 !

  Senin yüzünden oldu bu seni pislik 1 saat sonra açılıcaz Biliyorum - Madem biliyorsunuz 1saat sonra gelin Gerek yok canım Sizin için ne yapabilirim?

  Mitchell Mason.

  Müşteriniz Buraya takıldığını biliyorum - Demek öyle Ne olmuş ona?

  - Başını belaya soktuğundan bahsetti mi?

  Tabi o işi ciddiye almasa da  sana bişey demiyorum  Senin onla aranın iyi olduğunu biliyorum İsterseniz adım Celeste Burda olan burda kalır O zaman bazı şeyler çıkacak Aptallık yapmazsın di mi?

  Burda genelde bilgi almak için zor kullanılır Şimdi konuşacak mısın?

  Hiçbişeyden bahsetti mi?

  Tamam  söyle Doktorunuz aradı  en kısa sürede ona dönmenizi istedi Babanız aradı   söylememi istedi - Ben onu ararım Bunları sen ayarla  Teşekkürler Doktor Honivan lütfen Christian Mason Teşekkürler Francis - Evet bay Mason Babamı bağlar mısın?

  - Hemen efendim Yardımcı olabilir miyim?

  Gerek yok Boots'un arkadaşısınız - Aferin Anawalt nerde?

  - O yoğun biridir   not bırakacak mısınız?

  Efendim - Duydunuz Ben oyun mu oynuyorum?

  Bayağı bi taşaklısın Bak, burda bir iş yapıyorsam  Bu işi öteye taşımak isterim Bay Anawalt  ihtiyacınız olursa dışardayım Bay Dunn  ne güzel.

  Bişey içer misiniz?

  Bunlardan falan mı?

  - Elbette NasıI yardımcı olabilirim?

  - Boots Mason Evet - Ne bu ya?

  Tütün sigarası -Evet  organiktir ve nefesinizi kötü kokutmaz Boots Mason size çalışıyor di mi?

  Son görevi nedir?

  Bana vereceğiniz bilgiler, kayda geçmeyecek.

  - Elbette Niye sizin gibi bir iş adamı onun gibi bir pislikle çalışıyor?

  Boots çok işe yarar bir adam bay Dunn.

  İsterseniz açıklayabilirim - Bunlarla yetinmiycem Ben hayatımı bu işten kazanıyorum.

  Niye buna inanayım?

  - Niye inanmayasınız?

  Christian Mason la yapılan bi sözleşme var.

  Christian Mason politikacı- - Kimden bahsettiğimi biliyorsunuz Bay Dunn inanın bana bu sözleşmeyle ilgim yok.

  - Bay Anawalt nedense bana inandırıcı gelmediniz.

  Christian Mason adına sözleşme varsa bunu bilen siz olmalısınız Size bu iş verildi ve siz de Boots'a bu işi verdiniz eminim Boots silaha dokunmaz Benim için de geçerli bu.

  Vergilerimi ben doğru şekilde ödemeyi yeğlerim Kesinlikle bundan daha fazlasını yapmayı düşünmedim Sana bişey sorabilir miyim?

  Hayır Hiç hapse girdin mi?

  Evet Ne için?

  8 yıI yattım - Niye?

  İlk kez  farklı bi durumda kalmıştım Ve bu da yüzüme vuruldu.

  Çok gençtim ve korkmuştum  ne olduğunu anlamadım bile.

  Yüzümü döverek patlatan birine karşılık verdim İlk kez dedin -Efendim?

  - İlk kez dedin Yani birden fazla mı girdin hapse?

  - 2 kez Ne oldu?

  - Birini öldürdüm Birini mi öldürdün?

  Karımın  aşığını öldürdüm Dr Haderman ın ofisi - Dr Haderman lütfen Kim arıyor sorabilir miyim?

  - Efendim?

  Adınız lütfen?

  - Boots Mason  Teşekkürler Bay Mason  çok çok iyi haberlerim var  herşey temiz Tamamen temizsiniz - Çok teşekkürler doktor Konuştuğumuz konuda bi karar verebildiniz mi?

  Evet  düşündüm Beni gördüğüne sevindin mi Boots?

  Bunu sana ödeticem - Siktir git!

  2 kez zaten içeri girdim Bırak beni - Acı çekmeni istiyorum Acı çekmeni istiyorum bunun bana neye mal olduğunu biliyor musun?

  Aynaya baktığımda yüzünü görüyorum Seni istiyorum Mason!

  Kardeşimi öldürdün  ve bunun cezasını çekeceksin Neden bahsettiğini bilmiyorum.

  - Oyuncaklarla oynamayı sever misin?

  Eğer seviyorsan tam sana göre bişey var elimde Sorun mu var?

  Hayır Ne oldu?

  Eski mevzular işte Görüşürüz yarın Geldiğin için teşekkürler Ofisime geçelim Müsaade eder misin canım?

  - Ben sipariş verecektim Tamam harika - Baharatlı bişey Muhteşem Doğru muymuş?

  - Emin değilim  hepsine baktım  ama bişey bilmiyor gibi - Dedektif biri ölmemi istiyor Ve kim olduğunu bilmem gerek.

  - Elimden geldiğince bunu kontrol ediyorum Bakın herkes James Anawart'ın çok zeki bi adam olduğunu bilir Bunun arkasında o yoksa bile eminim kim olduğunu biliyordur Belki oraya gidip, taktiklerinizi değiştirmenizde fayda var Sizi tutmamın bi nedeni var Siz durumu gerçekleştirebilirsiniz Ve bu gece ben bunu öğrenmek istiyorum Yarın parti kongresinden sonra görüşürüz Benim uyumaya ihtiyacım var Kafamı yormaya değil Tamam - Bu gece Düşündüğünüzden fazlası söz konusu Kim?

  Kardeşiniz Onunla geçmişinizi biliyorum  ama bu sefer onla ilgili olduğunu sanmıyorum Anawalt'ı takip etmelisin Belki senin için de bi fırsat olur bu Oldu bilin Otur Dunn.

  Efendim?

  Otursana sana bişey sormam gerek Biri beni vurmak istese, bunu ne şekilde yapar?

  İşin çabuk bitsin diye, kafandan vurur Ben öyle yapardım Ben de senden bunu istiyorum  bu işin arkasında her kim varsa, kafasını uçur.

  Ve duyulmadığından emin ol Hallederim Mutfakta Mitchell  şu halime bak Hazırlıksız yakalandım.

  Geleceğini- - Harika görünüyorsun anne Burası beni böyle yaşlandırdı işte Otursana Gülleri kesecektim  kimse onlarla ilgilenmiyor Belki birlikte yaparız  istersen Onca taş içinden gülleri çıkarmak- - Her gün seni düşündüm anne Keşke herşey farklı olsaydı.

  Böyle olmasını istememiştim Ben de istememiştim.

  Keşke burda olsan- - Burda ne yapacaktım?

  Ameliyat acı verici olacak biliyorum Başka bi yol yok- Christian bunu yapacağımı sanıyorsa, aklını kaçırmış NasıI bu kadar bencil olabilirsin?

  Christian ölecek Isabella için ben ölürdüm Hatırladın mı ilk torunun - Evet bu Christian'ın hatası değildi Öyle mi?

  Ben yanılmış olmalıyım.

  - Christian'ın sana ihtiyacı var Benim ihtiyacım olduğunda Christian nerdeydi?

  Bunu senden duyduğuma inanamıyorum.

  Oğlum ölüyor ve sen annesine onu kurtarmak için hiçbirşey yapmayacağını söylüyorsun Çocuğunu kaybetmek nasıI bişey biliyorsun ve beni bu duruma sokuyorsun Kendimi bu duruma sokacağımı hiç sanmıyordum Bu duruma sokmak mı?

  - Annene nasıI acı çektirirsin?

  Senin asiliğinin bedelini ödemedik mi?

  Seni tanıyamıyorum Seni tanımaya da çalışmıycam Biz bir aileyiz ve Christian için bunu yapmayacaksan eğer  Ne olur?

  O zaman tek bir oğlum olur Hoşçakal Mitchell Sağlıklı olduğun için çok şanslıyız Vücuduna kötü bişey yapma İçki içme ya da başka kötü şeyleri yapma Hala bize lazımsın Tamam patron  gelebilirsin Niye burdasın?

  Benim bunla ne yapmam gerekiyor?

  Gerekeni Hassiktir  bunu görmek için sabırsızlanıyorum Buna alışsan iyi edersin Akşamları kapalıyız - Aç Ben müfettiş dedektif Dunn Scenewatts Patronu niye görmek istiyorsunuz?

  - Ona iyi haberlerim var Peki  bekleyin İyi haber ne?

  - Kapıyı açmış olman Ayağım  kahretsin  ayağım Bırak beni bırak  Ayağım!

  Seni arıycam  bu şekilde basit olmasını da bekleme Böldüğüm için üzgünüm.

  Otur Beni vurdu bu pislik Niye bu kadar geciktin?

  Uzun bi gündü Doktorla konuştun mu?

  Evet  konuştum - Ve?

  Ve sanırım herşey düzelecek - Gerçekten mi?

  Bak demiştim sana İyi bir tadınız vardır bay Anawalt sanırım bunun böyle olmasını istediniz.

  Ne yaptığının farkında değilsin.

  Ne bildiğimi sanıyorsun?

  Büyük bir hata yapıyorsun - "En kötü" kelimesini duydunuz mu?

  Büyük bir ayrım söz konusudur.

  Ya da basit bir şekilsizlik Dil dersi için teşekkürler Ben durumunuzu tarif etmek için acınasıyı seçerdim Ben size tanımlama yapayım siz de kelimeyi tahmin edin Kötü bir durum  rahatsızlık hali Acı çekme ve fiziksel kitlenme.

  İlk seferde anlamazsanız sorun değil Çünkü burda fazla seçenek yok Ayaklarınızı çıkarmamı isterseniz sadece söyleyin yeter Ne diyor bu adam?

  Kahrolası adam Böyle olsun istediniz Tabi tanışmadan önceki adınız Bernard dı dimi?

  Ders 1 Christian Mason'ı kim nasıI öldürecek?

  - Bilmiyorum Hayır hayır!

  Beni dinle  bunu  benden duyman gerek Etrafına bi bak Etrafına iyice bi bak Bana daha önce yapılmamış bişeyi yapma durumun söz konusu mu?

  NasıI bir insan bir önemi olmayanı ister ki?

  Genelde istediğini alan biri  Öyle mi?

  - Soru sorma NasıI bir insan kendini kaybetmekle suçlanabilir?

  Ağzımı açmıycam - Beni zorlama Zorlamak mı?

  Arkadaşım sen testten zaten kaldın Bu gece burda ne olursa olsun  seninle tekrar görüşücez.

  Uzun ve zor bir hayatın sonunda Seni belkiyor olucam!

  Anladım ki senle benim aramdaki fark bu Ve sen bunu anlamadın Sanmıyorum ki birileri böyle bir hikayeyi 2 yıI sonra hatırlasın Uyuduğuma inanamıyorum Senin hikayen ne?

  - NasıI yani?

  Hayatını bu hale nasıI getirdin?

  - Hayatımın halini nerden biliyorsun?

  Belki de benim hayalimdi bu - Bilemem  çünkü söylemiyorsun Çocuğun var mı?

  Artık yok Artık yok mu?

  - Bu konuyu kapatalım olur mu?

  Hayır niye öyle dedin merak ettim Konuyu kapat - Ne düşünüyorum biliyor musun?

  Bu hayattan nefret ediyorsun zavallı haldesin Bi aile istiyor gibisin  normal bi hayat.

  Ama niye normal bi hayatımız olamıyor Normal bi baba çocuğunu nasıI bırakır?

  Ne yapıyorsun?

  Dur!

  Dur dur!

  - Çekil çekil!

  Teşekkürler bay Frank Teşekkürler bay Frank Teşekkürler bay Frank Söylemekten zevk duyuyorum  Teşekkürler bay Frank  Bunu söylemek büyük bir zevk  Tamam mı?

  - Henüz bişey yok ben size haber vericem Polis hala binaları arıyor Teşekkürler Kapıyı kapat lütfen Nerde o?

  Nerde o?

  - Başaramadı diyelim Gün ortası sunum yapılacak ve  Christian Mason'ı öldüreceksin Christian Mason'ı mı öldüreceksin?

  Öyle mi?

  Christian Mason'ı mı öldüreceksin?

  Çeneni kapat artık Christian Mason'ı öldüreceksin Christian Mason'ı öldüremezsin.

  O iyi biri Christian Mason'ı nerden tanıyorsun?

  Niye?

  - Seni ilgilendirmez Dur bi saniye  Ben tanık olucam  ve beni de öldürmen gerekecek Beni de öldürmen gerekecek Bu beni hayatta tutacak aşkım tamam mı?

  Anne baba abi kardeş Ablana uğradım ve adres defterini aldım Hiçbişey söylemem söz veriyorum - Teşekkürler Tuvalete gitmem gerek - Hayır Gerçekten gitmeliyim - Umrumda değil Lütfen İşeyeceksen oraya işe İğrençsin iğrenç iğrenç- - Tuvalete mi gitmek istiyorsun Ben kendim giderim Teşekkürler Rica ederim Acıyor mu?

  Bişeyim yok Ne yapıyorsun?

  İyi misin?

  Evet Bilmiyorum Gerçekten bilmiyorum Kim o?

  Müfettiş Dedektif Dunn Kafanı kullan.

  Günaydın efendim rahatsız ettiğim için özür dilerim Size bi kaç sorum olacak Tamam Christian Mason'ın saat 1 gibi bi referandumu olacak biliyorsunuz Yolun karşısında Yo bilmiyordum Gerçekten mi?

  - Herşey yolunda mı?

  Evet  rutin bi kontrol diyelim Buralarda şüpheli kimseyi görmediniz di mi?

  Yo  hayır  herşey   normaldi.

  Etrafa bakmamda sakınca var mı?

  Hayır Burda yalnız mı yaşıyorsun?

  - Evet Niye yalnız mısınız diye sorunca söylemedin?

  Evet yalnızım Kedim hariç Benim çıkmam gerek  eğer yardımcı olabileceğim bişey varsa- Dedektif?

  Sıcak suyu sevmiyorsunuz di mi?

  - Çok severim Bu da ne?

  Kusura bakmayın Müzik dersim için Bu yüzden acelem var  çıkıcam Madem ısrar ediyorsunuz Bu kartım Şüpheli bişey görürseniz arayın - Tabi elbette Edgar Ne dersi?

  - Efendim?

  Ne dersi?

  - Trampet Belki bi ara izlemeye gelirim İyi günler Kurutacak mısın?

  Sanırım biliyor Parti lideri olmakla alakası yok Sizin işiniz bu Dunn dan haber var mı?

  - Henüz yok Bu da iyi haberdir sanırım Hayatta bazı şeyler değişmez Christian Mason nasılsa ölecek Bayanlar baylar karşınızda Christian Mason Teşekkürler bay Frank Şu an burda parti lideri olarak bulunuyorum Birlikte çok büyük şeyler yapacağımıza inanıyorum Ne olursa olsun bu ülke için elimden geleni yapacağımı ve her zaman  inancınıza sahip çıkıcam Yapma  yapma lütfen Sana yalvarıyorum yapma Yalvarıyorum - Otur!

  Lütfen Kapa çeneni Burda olmaması gerekiyordu Ne dedin sen?

  Kapa çeneni dedim - Hayır sen  Burda olmaması gerekiyordu dedin Doğru  İkimizi de bir çok beladan kurtarabilirdi Burda olmamalıydım Tek bir kişi olacağımı biliyordu  birlikte çok daha iyi ve parlak bir geleceğe adım atıcaz İngiltere bizimle gurur duyacak Teşekkürler Kutlamadan bahsetmişti - Kim?

  Burda olmamam gerekiyordu.

  Herkes- - Kim dedi?

  Neyi kutlamak?

  2.

  kez dikkat etmedin canım Arabanın burda olduğunu görünce bakmak istedim Bu arada domuz gibi kaçacak mısın?

  Kız arkadaşın bu sefer kaçamayacak - Dön arkanı Dunn Ben arkadan adam vurmam Beni geriyor Demek her zamanki gibi yine sen çıktın karşıma Lütfen yapmayın lütfen - Kapa çeneni Dunn burda ne işin var?

  Christian Mason a suikast yapmanı engellemeye geldim Yalancı - Ne?

  Bana tuzak kurdun di mi?

  Gerçekten buna inanıyor musun?

  - Sözleşmelisin Bu iş için beni tuttun Benim ayağımı kaydırmak için Bırak silahı Bırak dedim- Kızı bırak Dunn - Bu şekilde olması gerekecek Dikkatini çekmek istedim diyelim Bırak kızı gitsin - Hayır tüm bunları değiştirebilirsin Kızı bırakmıyorum - Canın cehenneme Kızı kurtaramayacak mısın?

  Kızını kurtaramadığın gibi Kızımla ilgili konuşma - Kimdi o Boots?

  Hapisteydi di mi?

  Tek başına kalmıştı Kapa çeneni Dunn Yapayalnızdı  ölüyordu Onu dinleme Dinleme- Bu da bir tür söz olacak elbette Bay Mason, politik kariyerinizde bir çok başarıda bulunduğunuz biliyoruz  bu doğru ama ben -  kişisel hayatınızda bunun tanımını merk ediyorum İyi misin?

  Sanmıyorum Christian güzel bi konuşmaydı Katılıyorum canım kesinlikle bu konuşmaya değdi En azından çocuklarımdan biri güzel bişeyler yaptı Anahtarlarını ver Gelme sen Git hadi git!

  Seni hastaneye götürücem - Olmaz  şüpheli duruma düşersin Git burdan Seni bırakmıycam Bırakmıycam - Beni dinle Senin burda olmaman gerekiyor Beni merak etme  sen kendini kurtar İnan bana tamam mı?

  Git hadi ve geri gelme Git!

  Arabayı durdur - Ne oldu?

  Haplarımı unuttum Bişey olduysa bize söyle Christian Canım ne oldu?

  - Yok bişey  görüşürüz birazdan İyi o bişeyi yok  son günlerde çok önsezili oldu sadece Ciddi miydin?

  - Ne konuda?

  Başarılı tek bir oğlun olması?

  Sanırım ikisi arasındaki farkı hep biliyorduk Di mi?

  Sanırım evet Kardeşinin bu halini görmek sana iyi gelmeyebilir Bunun benim için kolay olduğunu mu sanıyorsun?

  Seni öldürtmek istememiştim ama halk için bişeyler yapmalıydım Özellikle de şimdi - O halde kendini ortaya çıkar Sence böyle bi hakkım olabilir mi?

  Hayır geleceğin başbakanını korumak için iyi bişey yapmalıydın Senin kafanı uçurması gerekiyordu Endişelenecek bişey yok  kalbin hala işe yarayabilir NasıI görünüyorum Christian?

  - Olman gerektiği gibi Seni ahmak  ben ölüyorum Kalbe ihtiyacım var yardım etmen için sana geldim ve bana yardım etmedin Ne yapacaksın Christian?

  Sen abimdin yanımda olmalıydın Birini öldürdüysem bunu neden yaptığımı bana sormalılardı Sana karşı tanıklık yapmazdım ben Kesinlikle öfkeni kontrol altına almalıydın Bu senin sorunundu.

  Duygularını hiç kontrol altına alamadın Bu yüzden şu an burdasın Kendi kızını ölüme terkettin ve sonuçlarıyla yüzleşmeliydin Aramızdaki fark ne sence?

  Aramızdaki fark  benim önümde çok önemli bir gelecek var  seninse  çok kötü bir anın daha olacak.

  Bunu sonlandırma vakti geldi kardeşim Christian CHRİSTİAN MASON ÖLDÜ BAŞBAKAN OLMASI BEKLENİRKEN GİZEMLİ ŞEKİLDE ÖLDÜ||

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar