Print Friendly and PDF

Translate

The Head Hunter (2018)

|

 


72 dk

Yönetmen:

Jordan Downey

Senaryo:

Kevin Stewart, Jordan Downey

Ülke:

ABD

Tür:

Fantastik, Korku

Vizyon Tarihi:

01 Nisan 2019 (ABD)

Dil:

İngilizce

Müzik:

Nick Soole

Oyuncular

 

    Christopherr Rygh

    Cora Kaufman

 

Özet

Koleksiyonundaki tek eksik parçanın, yani yıllar önce kızını öldüren canavarın kellesinin peşine düşen bir kelle avcısının öyküsü

Altyazı

Baba?

  Sessiz.

  Sorun yok.

  Onu hep koruyabileceğimi düşünürdüm.

  Ama tekrar esmeye başlayan rüzgarla birlikte işler değişti.

  Onu benden alan şey hâlâ dışarıda bir yerlerde.

  Şimdi geri dönmesini bekliyorum.

  Bu senin için.

  Son Radian Şehri'nden bir ok ucu.

  Bu okların ruhları öbür dünyaya taşıyabildiğini söylerler.

  Buna inanmıyorum.

  Ama yine de yanında bulunsun.

  KRALIN EMRİ

Sorun yok Jakke.

  Sorun yok.

  Jakke öldü.

  Lanet olsun.

  Geri döndü.

  İntikam vakti geldi.

  Ne oldu sana?

  Bir trol mü?

  Hayır.

  Bu kadar kuzeyde trol olmaz.

  Küçük bir kız var ve ona bir söz verdim.

  Ve sözümü tutacağım.

  Belki de bir troldü.

  Bitti artık.

  Huzur içinde yat.

  Lanet olsun.

  Vücut.

  Vücut.

  Vücut.

  Vücut.

  Vücut.

  Vücut.

  Vücut.

  Vücut.

  Hayır!

  Vücut.

  Sakın onu incitme!

  Vücut.

  Vücut.

  Vücut.

  Vücut.

  Vücut.

  Baba.

  Baba.

  Baba.

  Baba.

  Baba.

  Baba.

  Baba.

  Affet beni.

  Vücut bana ait.

  Vücut bana ait.

 

 

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar