Print Friendly and PDF

Translate

Never Hike Alone (2017)

|

54 dk

Yönetmen:Vincente DiSanti

Senaryo:Vincente DiSanti

Ülke:ABD

Tür:Korku, Gerilim

Vizyon Tarihi:01 Ekim 2017 (ABD)

Dil:İngilizce

Müzik:Ryan Perez-Daple, Trevor Vaughn

Oyuncular

Drew Leighty

Vincente DiSanti

Katie Schwartz

Robert DuBois

Thom Mathews

Özet

Kyle (Drew Leighty), tek başına uzun ve zorlu doğa yürüyüşleri yapan, ıssız yerlerde kamp atıp bütün tecrübelerini videoya kaydeden ve daha sonra bunları muhtemelen YouTube ya da benzeri bir kanal aracılığıyla takipçileri ile paylaşan bir ‘vlogger’dır. Bir göle ulaşmaya çalıştığı gezisinde terkedilmiş Crystal Lake Kampı’na rastlar ve abisinin anlattıkları aklına gelir; Jason Voorhees, annesi ve kampta katledilen gençler. Anlatılanların şehir efsanesi olmadığını anlar anlamasına ama işin kötüsü Jason hâlâ kampta saklanmaktadır.

Altyazı

Ses kontrol bir iki.

 Herkese merhaba.

 Ben Kyle McLeod.

 Doğada başka bir macerayla karşınızdayım.

 Bu hafta Wessex İlçesi Ulusal Ormanı'nda olacağım.

 Burası, Catskills'deki en farklı ekosistemlerden biri.

 Pekala.

 45 km'lik bir döngü yapıp, sonra da gölün çevresine ulaşacağız.

 Umarım birkaç gün içinde ana kampı bulabilirim.

 Şunu belirtmeliyim ki bu gezi acemilere göre değil.

 Sadece orta ve ileri seviyedekiler bu gezinin üstesinden gelebilir.

 Yani, buraya acemi birinin gelmesini tavsiye etmiyorum.

 Bu doğru, sana diyorum Hikerman5000.

 Her neyse, rehberime göre   South Lake Summit'teki ilk varış noktasına 8 saatlik bir mesafedeyim.

 Ve gün batımına da  Gün batımına 8 saat var.

 Hemen yola koyulmalıyım.

 Şimdilik hepsi bu.

 Sizinle tepede görüşürüz.

 Kyle kaçar.

 18 mil, 40 bin adım ve 276 kat tırmanıştan sonra   işte South Point Summit'teyiz.

 Sanırım göl karşıdaki sırtın hemen ardında.

 Pekala.

 Şimdilik bu kadar yeter.

 Gece olunca görüşürüz millet.

 Kyle kaçar.

 Merhaba yürüyüş bağımlıları.

 Bu hafta size dişli listeniz için çok gerekli olan   oldukça kullanışlı bir alet göstermek istiyorum.

 Üç parçalı katlanabilir bir kürek.

 Kahretsin.

 Yine ne oldu?

 Selam yürüyüş bağımlıları.

 Landon Endüstri'nin ürettiği üç parçalı katlanabilir kürek.

 Montajı kolay.

 İnanılmaz güçlü.

 Çok işlevsel.

 Gerçekten mi?

 Bu şey mi?

 Bence bu saçma sapan bir şey.

 Lanet olası sponsorlar.

 Pekala.

 Landon Endüstri.

 Montajı kolay.

 İnanılmaz güçlü.

 Pekala, bu hurdayı satalım.

 Merhaba yürüyüş bağımlıları, bu hafta  Lanet olsun!

 Bu bir çakal sürüsü.

 6 çakal var, 8 de olabilir.

 Sanırım bir şey avlıyorlar.

 Pekala, buna yarın devam ederiz.

 Merhaba millet.

 İkinci günümdeyim ve çok güzel bir gün.

 Bu sabah çok ilginç bir şey oldu.

 Derenin öbür tarafında eski bir işaret tabelası buldum.

 Ve bu rehberimde kayıtlı değildi.

 Ama bence gidip bunu kontol etmemde fayda var.

 Ve her şey plana göre giderse   gölün güney tarafına ulaşabilirim.

 Yani, bugünün görevi o gölü bulmak.

 Kahretsin.

 Arazi epey engebeli görünse de   bir şekilde geçmem gerekecek.

 Hiçbir şey beni durduramaz.

 Pekala, şimdilik bu kadar.

 Yakında görüşmek üzere millet.

 Kyle kaçar.

 Hey, şuna bakın!

 Pekala, rehberime göre   buranın ötesindeki arazi on yıl önce doğa koruma alanı ilan edildi.

 Bunun sebebi belirtilmedi.

 Ama sebep ne olursa olsun   gölün bu tarafında insan istemedikleri kesin.

 Keşke buraya gelmeden önce bu durumu bilseydim.

 Sorun şu ki, şimdi geri dönersem   gitmek istediğim yere ulaşmam tüm günümü alacak.

 Ya da   bunu tavsiye etmesem de   bu kestirme yolu kullanarak gölün öbür tarafındaki patikaya çıkabilirim.

 Kahretsin.

 Pekala, yeterince oyalandım.

 Artık yola koyulayım.

 Yine karşınızdayım, gölün güney noktasındayım.

 Artık tek yapmam gereken koyun öbür tarafındaki parkuru bulup takip etmek.

 Gün batımına   muhtemelen birkaç saat var.

 O yüzden geceyi geçirecek bir yer bulsam iyi olur.

 Hava karardıktan sonra etrafta dolaşmak pek güvenli olmaz.

 Pekala, şimdilik bu kadar.

 Yakında görüşmek üzere.

 Kyle kaçar.

 Buna inanamayacaksınız millet.

 Burası doğa koruma alanından çok daha fazlası.

 Bakın ne buldum.

 Burada bir yerlerde olmalı.

 Şuna bakın.

 Bakalım başka ne bulacağız.

 Azgın herif.

 Kristal Göl Kampı.

 Buna inanamıyorum.

 Kardeşim bana bu yerle ilgili hikayeler anlatırdı.

 Uzun zaman önce bir yaz   Jason Voorhees adında bir çocuk bu gölde boğulmuş.

 Polisler günlerce aramış   ama cesedini bulamamışlar.

 Kamp aşçısı olan annesi oğlunun ölümü için kamp danışmanlarını suçluyormuş.

 Ve bir gece delirip danışmanları öldürmüş.

 Sağ kurtulan tek kişi tarafından kafası kesilinceye kadar.

 Kardeşimin dediğine göre Jason   hala gölün içindeymiş ve annesinin ölümüne tanık olmuş.

 İntikam için mezardan geri dönmüş.

 Kampa giren herkesi öldürmüş.

 Ya da öyle bir şey.

 Aptalca olduğunu bilmiyorum ama   bu hikaye eskiden beni çok korkuturdu.

 Ama artık burdayım ve burayı kendi gözlerimle görüyorum.

 Bu konuda üzgün hissediyorum.

 Buraya yürüyüş yaparak kaçak girmemin dışında   bir daha kimsenin bu yeri deneyimleyemeyeceği için.

 Bu berbat bir şey.

 Hepsi aptalca bir hayalet hikayesi yüzünden.

 Ben hayaletlerden korkmuyorum.

 Gecenin erken saatlerindeyiz.

 Kontrol etmek istediğim birkaç yer daha var.

 Bana eşlik eder misiniz?

 Pamela Voorhees cinayetleri 1980'lerin başında tekrar oldu.

 Yani, bu kampa son 30 yıldır ilk giren kişi ben olabilirim.

 Çok havalı, değil mi?

 Bakalım burada ne var.

 Söylemeyi unuttum ama bu kırmızı şeritleri kampta çoğu yerde gördüm.

 Suç mahallerinin bu şekilde işaretlendiğini düşünüyorum.

 Yani, bu kapının ardında rahatsız edici şeyler var.

 Ölüm tehlikesi falan olabilir.

 Hadi gidip orada ne olduğuna bakalım.

 Kahretsin.

 Burası mutfak olmalı.

 Pamela'nın kamptaki çocuklara yemek hazırladığı yer burası.

 Okulumdaki aşçıdan çok korkardım.

 Hiçliğe açılan bir kapı.

 Bu pek görmediğiniz bir şey.

 Eskiden bunları ikinci kattaki ağır pisliği kaldırmak için kullanırlardı.

 Günümüzde dikkatli olmazsanız boynunuzu kırmanın kolay bir yolu olarak görünüyor.

 Eğlenceliydi.

 Bakalım başka ne bulacağız.

 Sanırım burada biri yaşıyordu.

 Senin için doğum günü duası.

 Dileğin çok mutlu olmaksa Tanrı yolunu aydınlatsın.

 Arzuladığın bir nimet varsa umarım bugün onu elde edersin.

 İyileşme, rahatlık ve mutluluk için herhangi bir şeye ihtiyacın varsa   Tanrı bu doğum gününde onu sana lütfetsin.

 Yıllarca da ona sahip olasın.

 Çok etkileyici.

 Bu da ne?

 Kahretsin!

 Lanet olsun.

 Bunu her kim bulursa, benim adım Kyle McLeod.

 Wessex İlçesi Ulusal Ormanı'nda yürüyüşe çıkmıştım.

 Kristal Göl Kampı'nı buldum.

 Bütün hikayeler gerçekmiş.

 O gerçek.

 Jason gerçek.

 Bana saldırdı ama kaçmayı başardım.

 Muhtemelen kampın bir mil batısındayım.

 Bacağımda büyükçe bir kesik var.

 Bir an önce tedavi etmezsem enfeksiyon kapacak.

 Kahretsin.

 Tüm malzemelerim kampta kaldı.

 Malzemelerim olmadan geceyi atlatabileceğimi sanmıyorum.

 Malzemelerime ulaşabilirsem   hâlâ hayatta kalma şansım var.

 Bu kesiği dikmem gerek.

 Sonra da koyun öbür tafafındaki patikalardan birine ulaşmalıyım.

 Bu kaydı bulan kişi   bunu aileme ulaştırsın.

 Onlara bir mesajım olacak.

 Selam annem ve babam.

 İkinizi de çok seviyorum.

 Çok üzgünüm.

 Kahretsin.

 Merhaba, endişelenme.

 İyisin, her şey yoluna girecek.

 Emin ellerdesin.

 Değil mi, Axel?

 Axel?

 Ha?

 Merhaba!

 Aramıza hoş geldin kardeşim!

 Hiç kimse sana tek başına yürüyüş yapmaman gerektiğini söylemedi mi?

 Lanet olsun!

 Şu vajinadaki kıllara bak!

 Hop, hop, hop.

 Hareket etme, tamam mı?

 Vucüdun çok bitkin halde.

 İstirahat etmelisin.

 Bize orada olanları anlatabilir misin?

 En son hatırladığın şey ne?

 Boynunda veya sırtında ağrı var mı?

 Hey, hey!

 Hop, hop, hop!

 Yardım eder misin?

 Ha?

 Sakin ol dostum!

 Tamam, sakin ol.

 Her şey yoluna girecek, iyileşeceksin.

 O  Hâlâ dışarıda bir yerlerde.

 Neler oluyor burada?

 Bir şey yok, Tommy.

 Her şey kontrol altında.

 Emin misin?

 Bir saniye önce pek öyle görünmüyordu ama.

 Evet, ben iyiyim.

 Axel?

 Kahretsin, Axel.

 Aman ya!

 Berbat görünüyor.

 Evet, bunu temizlemek için bir dakikaya ihtiyacım var, Tommy.

 En fazla beş dakika.

 Pekala, çabuk ol.

 Önümüzde uzun bir yolculuk var.

 Burda olmamız gerekenden daha uzun süre kalmak istemiyorum.

 Siktir!

 Ne oldu?

 Sanırım ormanda başka biri daha var.

 Emin misin?

 Kendine geldiğinde hasta buna dair bir şey söyledi.

 Bence buralarda yalnız değildi.

 O adam oturduğum yerden pek iyi görünmüyordu.

 Evet biliyorum ama  Bu kadar korkmuş birini daha önce görmemiştim.

 Pekala.

 Belki protokolü uygulayıp arama yapmalıyız, değil mi?

 Evet.

 Sağ ol Tommy.

 Evet, lafı bile olmaz.

 Kurtarma 26'dan merkeze.

 Bir talebim olacak, beni duyuyor musunuz?

 Kurtarma 26'dan merkeze.

 Duyuyor musunuz?

 Tamam.

 Kurtarma 26, burası merkez.

 Lütfen talebinizi belirtin.

 Pekala merkez, İlçe Hastanesi'ne dönüyoruz.

 Ama Cunningham Yolu'nda kaybolan başka bir yürüyüşçü daha olabilir.

 Anlaşıldı mı?

 Anlaşıldı, 26.

 Birey hakkında bir tanımınız var mı?

 Tamam.

 Birey hakkında bir tanımımız yok.

 Orospu çocuğu!

 Biliyordum!

 Lütfen tekrarlar mısın?

 26, duyuyor musun?

 Tommy?

 Benden uzak dur, seni çirkin piç kurusu!

 Axel, Tommy'ye bir şey oluyor.

 Bu da ne böyle?

 Baksana dostum, ne yapıyorsun?

 Bıraksana onu!

 Axel?

 Bırak onu!

 Adamı bırak!

 Axel, iyi misin?

 Siktir ya!

 Axel, ne oluyor?

 Baksana kurtçuk kafa!

 Beni hatırladın mı pislik?

 Dayan evlat!

 

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar