Print Friendly and PDF

Translate

Blood on Her Name (2019)

|

85 dk

Yönetmen:Matthew Pope

Senaryo:Don M. Thompson, Matthew Pope

Ülke:ABD 

Tür:Suç, Dram, Gerilim

Vizyon Tarihi:28 Şubat 2020 (ABD)

Dil:İngilizce

Müzik:Brooke Blair, Will Blair

Oyuncular

Bethany Anne Lind

Will Patton

Elisabeth Röhm

Jared Ivers

Jimmy Gonzales

Özet

Evde bir trajedi yaşanmıştır. Ölü beden Leigh'nin ayaklarının dibinde uzanıyor, kanı hala yere akıyordur. Ölüm kendini savunmaya dayanan bir kaza sonucu gerçekleşmiştir. Ancak bu trajedinin ortaya çıkması yerel garaj sahibi Leigh Tiller ve oğlu için yıkıcı sonuçlar doğurabilir. Panik halindeki Leigh, suçu gizlemeye, kanlı sahneyi temizlemeye ve cesetten geriye kalanları yok etmeye karar verir. Ama bir adamı yeryüzünden, ailesinin sonsuza dek onu merak edeceğini bilerek yok edebilir mi? Leigh, ilkel içgüdüleri ve işkence çeken vicdanı arasında sıkışıp kalmışken, bu ölümcül hatasını yabancılaştığı eski polis babasından ve ölen adamın kıvrak zekalı kız arkadaşından gizlemek için elinden geleni yapmak zorundadır.

Altyazı

Ryan?

  Ryan?

  Hey, benim, kapıyı aç.

  Ryan?

  Hey baba, sadece nerede olduğunu merak ediyorum.

  Dün gece eve gelmedin, ama annenin bu konuda çok kızdığını bilmelisin.

  Umarım her şey yolundadır.

  Sadece beni ara.

  Hey.

  Dün gece bahsetmemek en iyisi, tamam mı?

  Bu sadece işleri karmaşıklaştırır.

  Kimdi o?

  Bilmiyorum.

  Muhtemelen çalmak için bir şeyler arıyordu.

  İyi misin?

  Evet, iyiyim.

  Göründüğü kadar kötü değil.

  Ona ne oldu?

  - O, ayrıldıktan hemen sonra kaçtı.

  Ben kalırdım.

  Hayır.

  Sen doğru olanı yaptın.

  Canın yanmasını istemiyordum.

  Hey?

  Sahip olacağını biliyorum.

  Teşekkür ederim.

  Leigh olmalısın.

  Memur Boyd nerede?

  - Memur Boyd artık departmanda değil.

  Ben yeni denetimli serbestlik memurunuz, Ryan.

  Nathan Parrish.

  Selam.

  Sana bir şey getirebilir miyim?

  Oh, uzun sürmeyeceğiz.

  Yine de teşekkürler.

  Ona bir kola getir.

  Her şey yolunda mı?

  - Evet, bugün çok şey oluyor.

  Ryan nasıl gidiyor?

  İnce.

  - Son check-in'den bu yana yasalar çiğnendi mi?

  Hayır.

  Başka kavgalar mı?

  Hayır efendim.

  Annene çarpan sen misin?

  İş yerinde bir kazaydı.

  Bu doğru?

  Evet.

  Evet efendim.

  - Annen işteyken ne yapıyorsun?

  Benimle dükkanda çalışıyor.

  Nerede bu?

  Yeke Otomatik.

  Koca mı?

  Ör.

  Şimdi benim.

  O dahil değil.

  Neden olmasın?

  Çünkü hapiste.

  Hm.

  Baba gibi oğul gibi, ha?

  Uyuşturucu, alkol?

  Hayır efendim.

  - Bana şimdi söylemen daha iyi.

  O iyi bir çocuk.

  - Sol gözündeki bir çocuğu kör ettin.

  - Çocuk babasının gönderildiği için onu seçiyordu.

  Dövüşmemeliydin?

  İnsanlarla dolu klasörlerim var yaptıkları sebeplerle.

  Cildi kedi üzerine geri koymaz.

  Dosyanın mahkemeden bir notu var, geri ödemenizin arkasında olduğunuzu söylüyor.

  Evet.

  Şimdi bunu ödemezsen sicilini temizleyen bir cehennem olacak.

  İşler sıkı geçti.

  Yakalayacağım.

  - Bunu uzun zamandyr yapyyorum Bayan Tiller.

  İyi çocuklar buraya gelmez.

  Seni tanımıyor.

  Şu bardağa işemek mi demek istiyorsun?

  Saldırı çocuğu.

  - Patronun çocuğu olmak güzel olmalı.

  Geç uyuyun, ne zaman olursa olsun rahatsız olun.

  İyisin?

  - Hey, burada senin yardımına ihtiyacı olan bir kamyonum var.

  Sorun nedir?

  Bana söyle evlat.

  Ryan'a ne oldu?

  Hiçbir şey, sadece  Bu sabah PO ile toplantı yaptık.

  Her şey yolunda mı?

  Güzel.

  Hiçbir şey değil.

  Yalan.

  Çok hızlı çalışıyordum.

  Bilirsiniz, biraz düştü.

  Ben iyiyim.

  Bunu kim yaptı?

  - Dün gece ara verildi.

  Bazı bağımlılar muhtemelen yer boş olduğunu düşünüyor.

  Sanırım onu korkuttum.

  Çok önemli değil, tamam mı?

  En kısa sürede ilgisini kaybetti çünkü bu kolay bir skor değildi.

  Polisleri aradın mı?

  Belki kameralardaki bantları çekebiliriz.

  Dediğim gibi, O kadar da önemli bir mesele değil.

  - Leigh, bir şey yapma - Salla gitsin.

  Üzgünüm.

  Sadece olduğunu biliyorum  Sadece bir ara, tamam mı?

  Kötü bir itibara ihtiyacımız yok bıraktığımız birkaç müşteri ile.

  Hey, baban geldi.

  Ne zaman?

  Bugün erken saatlerde.

  Bir şeye ihtiyacınız varsa, sormaktan çekinmeyin.

  Burada ne yapıyorsun?

  - Bunu bir daha yaptın, seni rapor edeceğim.

  - Ben zorunlu emeklilik çocuğundan bir yılım, bana ne yapacaklarını düşünüyorsun?

  Sana ne oldu?

  Ne istiyorsun?

  Daha önce geldim.

  Ryan'ın randevusunun bu sabah olduğunu biliyorum.

  O iyi.

  - O Parrish kyçynda bir acy.

  İyi olduğunu söyledim.

  - Belki Ryan'ın bir ara beni görmeye başlayabileceğini düşünüyordum, onu birkaç saatliğine elinden al.

  Gitmeliyim.

  - En azyndan arkasından sorduğumu söyler misin?

  Seni etrafta göreceğim, baba.

  Etrafında görüşürüz.

  - Nasıl olur da polis aracını asla almayız?

  Çünkü yeterince büyük değilsin henüz öne binmek için.

  Yani?

  Arkaya bineceğim.

  Arka sadece kötü adamlar içindir.

  Hey Richard, orada mısın?

  Yardımını kullanabileceğim bir durum var.

  Bunun için gerçekten iyi bir zaman değil.

    Old Broughton'daki yer.

  Sağ.

  Hm.

  Yemekten önce çabuk durmalıyım evlat.

 Karanlık otoyoldan aşağıya iniyorum

Stay Kalamadığım yerlere

Gelgit gibi ben de çekildim

Gerçeğin bana yolu göstermesine izin ver

Adam hadi.

  Hey hadi.

  Bırak beni.

  Hey, iyi görünüyorsun.

  Sadece  Bu da neydi?

  - Kahretsin, adamım.

  - Kahretsin!

  Majesteleri?

  Üzgünüm, ne?

  Şimdi hepsini yapmak zorunda mıyım?

  Ah, ah  Bir ay bekleyebileceğiniz anlaşılıyor ya da isterseniz akslar üzerinde iki tane.

  Hey.

  Afedersiniz.

  Bu ne?

  Hoffman tekrar aradı.

  Ben hallederim.

  - Emirlerimizi doldurmayı bırakacaklar.

  Ben hallederim dedim.

  Üzgünüm, öyle demek istemedim.

  - Neden bugün erken kalkmıyorsun?

  Küvete ya da bir şeylere dal.

  Emin misin?

  - Bütün gün bana bağırmandan çok daha iyi.

  Evet, tamam.

  Kulağa hoş geliyor.

  Yarın düz olacağım.

  Yapacağını biliyorum.

  Ne hakkında tartışıyordunuz?

  Ne?

  İçeri giren adamla.

  Ah, ben kavga değildim.

  Ona gitmesini söylüyordum.

  - Parayla savatyyor gibisin.

  Hayır, yüksekti.

  Hiçbir anlam ifade etmiyordu.

  Babamla çalışırdı.

  Ryan.

  Neden onu tanımadığını söyledin?

  Sadece bırakabilir miyiz lütfen?

  Bak, babanla olan bütün bu şeyler  arkamızda, tamam mı?

  Böyle kalmasını istiyorum.

  Nereye gidiyoruz?

  - Soemthin ile ilgilenmem gerekiyor.

  Büyükbabanla birkaç saat geçireceksin.

  Nasılsın evlat?

  İyi.

  Şu kuşu gördün mü?

  Evet.

  - Sülün, az önce anladım.

  Bazı güdüm güvercinleri de var.

  Bak ne Ryan, neden eve gitmiyorsun.

  Biraz buzlu çay yaptım.

  TV'de izlemek istediğiniz bir şey olup olmadığını neden görmüyorsunuz?

  Seninle doğru olacağım.

  Tamam.

  - R dereceli bir şey izlemesine izin vermiyorum.

  Tamam.

  Ve çok şiddetli bir şey yok.

  Sağ.

  Aramanı bulduğuma şaşırdım.

  - Kendime biraz zaman kulada hot geldi.

  Hm.

  Ben umursadığım kadar çok şey vardı.

  Birkaç saat içinde döneceğim.

  Acele etmeyin.

  N'aber?

  Kaba hafta?

  Bu alıştığınızdan daha güçlü.

  Teşekkürler.

  Teşekkür ederim.

  Ne kadar almalıyım?

  - Uh, arkandan kurtulmak için ne kadar sorun arıyorsun?

  Bunlar beşli.

  Biriyle başlıyorsun, iyi olacaksın.

  Hey?

  Biraz takılmamın sakıncası var mı?

  Sadece sessiz bir yere ihtiyacım var.

  Evet, uh, kendini nakavt.

  Oh, uh, sana söylemek istediğimi uh, Parolumu Ağustos ayında bitiriyorum.

  Sanırım Michigan'a geri dönebilirim.

  Seni yeni biriyle kuracağım.

  Jesse'ye mi söyledin?

  - Eski sevgilin ve ben artık gerçekten sohbet etmiyoruz.

  Sen?

  Bu yer kirli.

  - Hey, umurunda mıydın, fark ettin mi buraya geldiğimde kolye taksaydım?

  Hayır bence öyle değil.

  Evet tamam.

  Sadece bulursan beni ara.

  Tamam.

  Tamam.

  Yardımcı olabilir miyim?

  - Evet, ah, dün gece buradaydım.

  Evet hatırlıyorum.

  Kan ve bardağı temizlemek için yarım saat harcadım.

  - Umuyor musun, buldun mu temizlerken bir kolye mi?

  Gümüş?

  Tamam.

  Teşekkürler.

  Burada değil.

  Sonra sanırım bulamadım.

  - Lütfen, um, küçük bir gümüş zincir, üzerinde bir İngiliz anahtarı vardı.

  Gerçekten önemlidir.

  - Belki kontrol etmelisin bu adamla dün gece koparmada öğüdün.

  Bu fena değil.

  Suyun dereye nasıl aktığını görüyor musunuz?

  Her zaman bir şüphelinin ayaklarını izlemek istersiniz.

  Koşmak üzere olup olmadığına bakın.

  Kilosunun hangi ayağın üzerinde olduğunu görüyorsun, sonra onu sadece bir saçla götür.

  Ryan'a gitme zamanı.

  Bir kez daha deneyeyim.

  Ryan.

  Bir dahaki sefere onları alacağız.

  Biraz değişmedin.

  Hey.

  Hey!

  Taramasında ne sıkıştı?

  Çocukla yarım gün değil ve başından geçen mermileri resmetmesini sağladın.

  - Asla tabanca vurmayacağını söyledi.

  Ve bunu düzeltmenin senin görevin olduğunu mu düşündün?

  - Sanırım üç yıldır babasını görmemişti.

  Seninle neler oluyor?

  Sen bir zehirsin.

  Neler oluyor bu.

  - Oğlan kendine nasıl bakacağını bilmeli, dükkanda olan şeyler nasıl oluyor.

  - Çalıların etrafında dövmek sana yakışmıyor.

  - Ryan bana bir ara geldidini söyledi.

  - Çocuğun ağzını kapalı tutması gerekiyor.

  Kolay.

  Korkmuştu.

  Başka bir şey mi söyledi?

  - Bundan bahsettiği için fazla görünmüyordu.

  Bana neden söylemedin?

  Çünkü seni ilgilendirmiyor.

  Ne yaptığımı unuttun mu?

  Hayır.

  Hayır, unutmadım.

  - Söyleyecek bir şeyin varsa, söyle.

  Bu bir hataydı.

  Ryan?

  Hey.

  Ne?

  Ben sadece seni arıyorum.

  - Kendimi savunamayacağımdan emin olarak mı?

  - Doğru etkilere sahip olduğunuzdan emin olarak.

  - Kendi seçimlerimi yapabilirim.

  - Evet, şimdiye kadar çok iyi bir iş çıkardın.

  Bok.

  Ryan?

  Hey, kolyemi gördün mü?

  Hey anne, babamın evi.

  Ona lanet kanepede uyumasını söyle.

  Hey baba, içerde misin?

  Baba?

  Lanet olsun, hayır.

  Anne!

  Anne!

  Ne çiziyorsun?

  Bu bir daire.

  Gittikçe büyüyor.

  Parmak izi gibi.

  Hey.

  Leigh?

  Orada mısın?

  Oh, şükürler olsun.

  Ben senin hücresini deniyorum.

  Bir ara daha girdik.

  Burada uyudun mu Bok.

  Müşteriler, müşteriler yok, polisi aramalıyız.

  - Orada bir ara olmadı.

  Ne?

  Bir şey arıyordum.

  Temizlemek istedim.

  Sanırım sadece uykuya daldım.

  Rey.

  Ben dışarı çıkıyorum.

  Bahar temizliği?

  - Kendimi oldukça netleştirdiğimi sanıyordum.

  Neden fazla konuşmadığımızı hatırlamaya başlıyorum.

  - Çok konuşmamamız için birçok sebep düşünebilirim.

  - İsa evlat, rahiplerin eski günahlara daha az asıldığını gördüm.

  - Nasıl davranılacağından şikayet etmeye mi geldin?

  Ryan nerede?

  O burada değil.

  - Geçen gün seni karavan parkında görünce, orada ne yaptığını asla söylemedin.

  Kamyon aşırı ısınıyordu.

  Havalı hareket ediyordum.

  At boku.

  Daha çok deneyin.

  - Benden ne istediğini bilmiyorum, eğer sakıncası yoksa  - Dün bir adam öldü, Kamyonunuzun aşırı ısındığı yerden yaklaşık 100 metre.

  Hmm, öyle mi?

  Adı Cobb'du.

  - Bu birtey mi demek istiyordu?

  Olmalı.

  Burada eski çalytan çalytanlary çalytty.

  - Ee, Jesse'nin bununla bir ilgisi olduğunu düşünüyorsanız, onu nerede bulacağını biliyorsun.

  - Bana nasıl öldüğünü bilmediğini söyle, Leigh.

  Biliyor musun?

  Siktir git.

  - O lanet olası lastiği yere indirdin ve bana bak!

  İsa Mesih.

  Ne yapacağımı bilmiyorum.

  Ne oldu lan?

  Dükkâna girdi.

  Burada olduğumu bilmiyordu.

  Beni görünce delirdi, sanki bir şeydeymiş gibi.

  Ve bir anahtar aldım.

  Sen  İngiliz anahtarı nerede?

  Gitti.

  Neden rapor etmedin?

  Bilmiyorum.

  Yani panikledim.

  Bağlantı kurup kurmadıklarını düşündüm Jesse ile birlikte dükkânı alacaklardı.

  - Neden cesedi treylere geri götürdün?

  Çünkü bir ailesi var.

  Kimin umrunda?

  - Böyle bir adamı yok edemedim.

  Halkını harika bırakın.

  Bu harika Leigh.

  Şimdi halkı biliyor.

  Aptalca olduğunu biliyorum.

  - Kahretsin, bu aptalcaydı.

  Gömüyorsun, yakıyorsun.

  Kahretsin, göle döktün.

  Bu senin sorunun değil.

  Sen benim kızımsın.

  Bu benim sorunum.

  Yardımını istemiyorum.

  Artyk bir suçlu musunuz?

  Hımm?

  Parkurlarınızı çok iyi kaplıyor musunuz?

  Ben söylemedim.

  - Arkamdaki duvardaki kamera ne olacak?

  Bu herhangi bir şeye bağlı mı?

  Hayır.

  - Cildinden herhangi birini aldığını düşünüyorsun onunla morga mı?

  Parmak izleri ne olacak, saçlar ne olacak?

  Tuhaf davrandığını gören var mı?

  Bana DNA'nızı onun üzerinde bulamayacaklarını söylüyorsunuz.

  Kes şunu!

  Leigh.

  Ben ne yaparım?

  Sen dua eden tür misin?

  Ne öğrenebileceğimi göreceğim.

  Kahrolası bir içkiye ihtiyacım var.

  Ryan?

  Ah, Ryan.

  Hey.

  Afedersiniz.

  Bana bu sabah gelmeyecedini söyleyecek misin?

  - Hey, dinle, düşünüyordum, buradan çıkmalıyız.

  Sadece biraz tatile çık.

  Neden bahsediyorsun?

  - Yani en son ne zaman bir yere gittik?

  Dükkan ne olacak?

  - Rey dükkanla ilgilenebilir yoksa birkaç haftalığına kapatacağız.

  Birkaç hafta mı?

  Evet.

  Sadece bir yere gidelim tamam mı?

  Arabaları, okulu ve işi unutalım.

  Her yere gidebiliriz.

  Yeri siz adlandırın.

  Ragwater Şelaleleri?

  Evet tamam.

  Evet, bana nerede oldudunu söyle ve gidelim.

  Bilmiyorum.

  Rey'in bahsettiği bir yerdi ama, belki California veya Colorado ama rafting ve balıkçılık gibi şeyler.

  Kulağa harika geliyor.

  Git çantanı topla.

  - Önce aramamyz gerekmiyor mu?

  Sağ.

  Um, evet biz, P.

 O.

 'nuzu arayacağız.

  yoldan.

  Anne.

  - Lütfen benimle tartışmayın tamam mı?

  Başım belaya girmek istemiyorum.

  Onları arayın.

  Pekala, arayacağım.

  Onları arayacağım.

  - Bana ihtiyacın olursa dükkanda olacağım.

  Burada bir müşteri var.

  Seni görmek istediğini söylüyor.

  Yardımcı olabilir miyim?

  Benim adım Dani Wilson.

  Sanırım erkek arkadaşım Daryl Cobb ile çalıştın mı?

  - Evet, üzgünüm sanırım yanlış kişiye sahipsiniz.

  Bela etmek için burada değilim.

  - Dediğim gibi hiçbir şey bilmiyorum-- Ama yapmam gerekirse.

  Bak, ben hırsız değilim.

  Çalıntı arabalar hakkında bok vermiyorum.

  - Neden bahsettiğini bilmiyorum.

  - Daryl dün öldü.

  Sadece nedenini bilmem gerek.

  Bunu duyduğuma üzüldüm.

  Polisle mi konuşuyorsun?

  Polis bok vermiyor.

  O sadece onlara bağımlı.

  Hiç kimse hakkında konuştu mu kim ona kızmış olabilir ya da belki onu bulmuş birinin çaldığı arabayı?

  Afedersiniz.

  Bak, sorun istemiyorum tamam mı?

  Arabalar eski sevgilim.

  Keşke sana yardım edebilsem, sadece, hiçbir şey bilmiyorum erkek arkadaşına ne olduğu hakkında.

  Hiç kimse hakkında konuştu mu onunla çalışmış olabileceğini veya  Hayır üzgünüm.

  Eğer aklıma bir şey gelirse size haber vereceğim.

  Zaman ayırdığınız için teşekkürler.

  Aman Tanrım.

  Düşündüğün gibi değil.

  Aman Tanrım.

  Yolumdan çekil.

  Bunu yapamam.

  Anne?

  - Ryan, işe geri dön dostum.

  Her şey yolunda mı?

  Güzel.

  Rey ile geri dön.

  Tanrı'ya yemin ederim, bu bir kazaydı.

  O, bana saldırdı.

  Leigh?

  Başım belada Rey.

  Hadi buradan çıkalım.

  Geliyor musun?

  Ryan, ben  Eğer  Eğer evraklarına ihtiyacın olursa, doğum belgeniz ya da herhangi bir şey, Dolabımda bir ayakkabı kutusu var.

  Tamam.

  - Sadece-- - Hey.

  Yemekler soğuyor.

  Aç mısın?

  Ben açlıktan ölüyorum.

  Tamam, hadi.

  Cevabına ihtiyacım var.

  Bilek pimi?

  Hayır!

  Bilek pimi pistonu bağlantı çubuğuna tutar.

  Bu üç kişiliktir.

  Tahmin et yarın kimin süpürge görevi var?

  - Dağınıklığı yapan anne.

  Affedersiniz?

  Eskiden aptal bahisler yapardım her zaman babanla.

  Şunu hatırlarsın?

  Ah evet.

  Her zaman kaybettiğini hatırlıyorum.

  Onu beğendin mi?

  Benim babam?

  - Baban karmaşık bir adamdı.

  Bilmesi gerçekten zordu.

  Ama hey, dünyanın en büyük çocuğunu yaptı.

  Tamam dostum, yatak zamanı.

  Haydi.

  İyi geceler de.

  İyi geceler.

  İyi geceler.

  Ne kadar kötü?

  Bilmek istemiyorsun.

  - Muhtemelen hayır ama kimseyi görmüyorum başka yardım etmeye çalışıyorum.

  Becerdim Rey.

  Jesse kovulduktan sonra araba kullanmayı bırakmadım.

  İsa.

  - Hey, bizi ayakta tutan tek şey buydu.

  İşlerin nasıl olduğunu biliyorsun.

  Ryan'ı, senin hakkında düşünmek zorundaydım.

  Bunu bana koyma.

  Öyle demek istemedim.

  - İçeri girilmedi mi?

  - Jesse'nin adamıyla kavga ettim.

  VIN numaralarını bir kamyonda değiştirdim.

  Bana parayı getirmesi gerekiyordu ama alıcısı düştü.

  Bu yüzden başka bir tane bulana kadar bana para ödemeyeceğini söyledi.

  Ona anlaşma olmadığını söyledim, işi çoktan yapmıştım.

  Öfkemi kaybettim.

  Bir anahtar attım.

  Biz, Biz kavga ettik.

  Bu bir kazaydı.

  Kaza neydi?

  Tanrım, Leigh.

  Neden polisleri aramadın?

  Onlara ne diyeceksin?

  Ha?

  Kız arkadaşı biliyor.

  Dükkandaki kadın?

  Sirenler duyduğumu düşünmeye devam ediyorum.

  Garip değil mi?

  Ryan biliyor mu?

  Daha iyisini hak ediyor Rey.

  Hapisteki bir baba, yolda bir anne, bir büyükbaba  Onu da kilitleyebilirim.

  O iyi bir çocuk.

  O iyi olacak.

  Hatta ne yapıyorlar, bir çocuğun ebeveynleri yoksa?

  - Benimle her zaman hotgeldin, bunu biliyorsun.

  Bunu sana soramadım.

  Ve sen yapmak zorunda değilsin.

  Bu şeyi çözeceğiz.

  Servis silahınız?

  Adamy servis silahynla vurdun mu?

  Bok.

  Çalındığını rapor et.

  Bir yere dök.

  Bu şüpheli görünmeyecek mi?

  Daha iyi bir fikrin olduğunu mu düşünüyorsun?

  Allah kahretsin!

  Ne yapmam gerekiyordu?

  Onu sallayın, vurmayın.

  Onu hareket ettirmeme yardım et.

  Sence kızın duydu mu?

  Ya bir şey söylerse?

  O iyi bir kız.

  Ona söylenenleri yapacak.

  - Babamı sen mi öldürdün?

  Lütfen!

  Lütfen!

  - Sen çığlık atıyorsun, ben de oğlunu öldürüyorum.

  Bunu yapmak zorunda değilsin.

  Kapa çeneni!

  Rey!

  O onun oğlu.

  Ryan, hayır.

  Vay, vay dostum.

  Sorun değil.

  Leigh.

  Buddy?

  Hey, ver bana.

  Ryan?

  Sorun değil.

  Sorun değil.

  Hey, hey.

  Biz iyiyiz.

  Hey dostum, hey?

  Etrafta koli bandı var mı?

  Evet?

  - Tamam, benim için alabilir misin?

  Evet.

  Tamam.

  Evet.

  Polisleri aramalısın.

  Biliyorum.

  İyi misin?

  Hey dostum, hadi.

  Hadi içeri girelim.

  Yağmur yağmaya başlıyor.

  Bak, bütün bunlar için gerçekten üzgünüm.

  Kaçamadı, değil mi?

  Garajdaki adam my?

  Onu öldüren bendim, değil mi?

  Hayır, Ryan.

  Bana yalan söylemeyi bırak.

  Kafasında kırıldığını hissettim.

  - Böyle olmadı.

  - Evet öyle.

  - Hayır.

  Kavga oldu.

  O adam bana saldırdı.

  - Hayyr.

  - Ona vurdum, yere düttü.

  Etrafta hiçbir yerde değildin.

  Gerçek bu değil.

  - Gerçeğin ne olduğu umrumda değil.

  Şimdi gerçek bu.

  Anladın?

  Bak.

  Gerçekten boktan kararlar aldım.

  Bu yüzden şu an bulunduğumuz durumdayız.

  O çocuğun babasını öldürdüm.

  Bana saldırdı.

  Yanlış bir şey yapmadın.

  O zaman neden bir sır?

  - Çünkü bu şekilde daha basit.

  - Bu benim girdidim beladan dolayy.

  Korktun ben baba gibiyim.

  - Ryan, baban gibi değilsin.

  Peki o zaman kime benziyorum?

  Sen?

  Düşündüğünden çok daha güçlü.

  Siktir git seni aptal lanet kaltak.

  Hey, hey, hayır, hayır!

  Bırak beni!

  Hayır hayır Hayır Hayır Hayır Hayır Hayır.

  Hayır, hayır, hayır, hayır.

  Bak, yardım etmeyecek, tamam mı?

  Bir avukat alacağız ve bu şeyi çözeceğiz.

  Evet.

  Tamam.

  Onlara çocuğun içeri girdiğini söyleme.

  İşte bu.

  Tamam?

  Leigh?

  Polisleri aramadın mı?

  Önce biraz tavsiyeye ihtiyacım var.

  - Sana vereceği tavsiyeyi çok iyi biliyorsun.

  Buradan çıkmalısın.

  Leigh aç.

  İyi misin?

  İyiyim.

  Ryan?

  O iyi.

  Yatak odasında.

  Kahretsin evlat.

  Seni nasıl buldu?

  Annesi ona söylemeliydi.

  Seni nasıl buldu?

  Onu düşürürken kolyemi kaybettim.

  Onu bulmalıydı.

  - Bunun bana anlatmaya değer olduğunu düşünmedin mi?

  - Bu kadar ileri gitmesini beklemiyordum.

  Var.

  Neye bakıyorum?

  Kendimi teslim edersem?

  Bu bağlıdır.

  Jesse gönderildikten sonra araba kullanmayı gerçekten mi bırakıyorsun?

  Sağ.

  Ağır cinayet.

  Kendini korumaktı.

  Önemli değil.

  Arabaları çalmak-- - Etiketleri değiştirmek.

  Bir suçtur.

  Ve bok parçası öldürüldü suçun komisyonunda.

  Tamam, tamam.

  Tamam.

  Başka bir yol olmalı.

  Bence olduğunu biliyorsun.

  Yapabilirim, onunla konuşacağım.

  Bunu açıklayabilirim  Allah kahretsin.

  Bana bak.

  Bölümü kontrol ettim.

  Kanıt için bokları yok, ve hiçbirini aramıyorlar, ama eğer bana bu kadının ve oğlunun senin hakkında bir şeyler biliyorlar, kanıtları var-- Hayır hayır hayır.

  Hayır, senin gibi değilim.

  İçimde bu yok.

  - Yani bütün lanet hayatın dedin ama işte buradayız.

  Böyle bir şeyle yaşamak orospu çocuğu, ama yaşıyor.

  - Artık çocuğu burada istemiyorum.

  Onu dükkana götür.

  Tamam.

  Sonra ne?

  Bilmiyorum.

  Yapma, ben oraya gelene kadar hiçbir şey yapma.

  Kız ne olacak?

  Bir şey bulacağım.

  Ryan'ı izleyip izleyemeyeceğini görmeye geldim mi?

  - Beni gerçek bir pislik gibi düşünmelisin, ha?

  - Öyle değil  - Yapma.

  Farklı bir yol bulmasını mı istiyorsun?

  Ona göster.

  Neden polisleri aramadın?

  - Çünkü ona zarar vermeyeceğini biliyordum.

  Belki zaten yaptım.

  Öyle mi?

  Lütfen Rey.

  Bana sormuyorum.

  Hey, sen umdun mu, Ryan'a biraz sal veya balık tutma yeri anlattın mı?

  Colorado belki?

  Evet.

  - Bence hayal gücünü yakaladı.

  Onu bir ara götürmek güzel olabilir.

  Ona ne olacak?

  - Büyükbaban onu hapse atacak.

  - Ya onlara benim hatam olduğunu söylersem?

  Hala gitmek zorunda kalacak mıydı?

  - Bazı şeyler geri alınamaz.

  Hey?

  Sende çok iyi var.

  Üzgünüm, söylediklerim hakkında.

  Senin gibi olmama hakkında.

  - Hayır hayır.

  - Yapmadım  - Hey.

  Tamam.

  Seni sabah göreceğim.

  Beni öldürmek için mi gönderdin?

  Ne?

  Senin oğlun?

  Onu intikam için gönderirsin.

  O nerede?

  Oğlum nerede?

  İçeri girdi ve bana saldırdı.

  O mu  Şimdilik iyi.

  Aman Tanrım.

  - Bilmediğini mi söylüyorsun?

  - Sanki iyi bir nedeni yok gibi.

  - Neden henüz polisleri aramadyn?

  - Cobb onu öldürdüğün gece sana gerçekten saldırdı mı?

  Hım hm.

  Kulağa benziyor.

  Beni şimdi öldürmek için mi buradasın?

  Sen tür gibi görünmüyorsun.

  Bu kadarı yeterli.

  Birini korumaya mı çalışıyorsun?

  Meksikalı mı?

  Bunun yeterli olduğunu söyledim.

  Kahretsin.

  Sakin anne ayı, ikimiz de endişe duyduğumuz yavrularımız var.

  Valizlerini topla.

  Ne?

  İkiniz için.

  İki dakikan var.

  Gidip oğlunu alacağız, arabanın içine gireceksin ve buradan çıkacaksın.

  Nereye gitmemiz gerekiyor?

  - Kuzey, güney, doğu, batı, bok vermiyorum!

  Ama benden ve oğlumdan uzak duracaksın.

  Hey?

  Evet?

  Benim, içeri giriyoruz.

  Oh Tanrım.

  Tamam, bu yeterli.

  İyi bir kız.

  Ne yapıyorsun'?

  - Bu ikisi arabalarına binecekler.

  Onlar kasabadan ayrılıyorlar.

  Leigh.

  Sinirini kaybettin.

  Bana dokunma.

  - Sence ne olacak Leigh?

  Sadece yürüyeceklerini düşünüyorsun buradan ve her şeyi unutuyor musun?

  - Tam olarak yapacakları şey bu.

  Ya yapmazlarsa?

  O kaltak ve köpeği olduğunda ne olur 20, 30 mil yolun aşağısında ve onlara silahı yok mu?

  Ne ile yaşayacaksın uzun zamandır bunu yapıyorsun.

  Bunu hak etmiyorlar.

  Kimse yaptıklarını söylemedi.

  - Bu gece kimseyi öldürmüyorum.

  İsa Mesih.

  Hayır!

  Hayır, yapma!

  Yoldan çekil.

  Hayır.

  İkisini de koruyamıyorum kızım.

  Haydi.

  Şimdi bitirelim.

  İndir şunu.

  - Yaptığım her şey seni korumaktı.

  Yalan.

  Tüm hayatım boyunca sırlarını sakladım.

  Bir çocuğa asla böyle bir şey sorulmamalıdır.

  - Leigh!

  - Hayır, Travis!

  - Leigh!

  - Hayır!

  Hayır!

  Hayır!

  Travis, koş!

  Onu öldürdün.

  Bu benim planım değildi.

  Aman Tanrım.

  Polis miydi?

  Evet.

  Kahretsin, kahretsin, kahretsin.

  - Babama oğluna zarar vermesini söylemedim.

  - Travis'i seni öldürmesi için göndermedim.

  - Zaten birbirimizi öldüreceğiz.

  - Bilmem gereken bir şey var.

  Neden onu bana getirdin?

  Neden onu lanet ormana gömmedin?

  Önemli mi?

  Bilmen gerekiyordu.

  Böyle bitmesi gerekmiyor.

  İkimiz de uzaklaşabiliriz.

  Sonra ne?

  Bilmiyorum.

  Umurumda değil.

  Sadece eve gitmek istiyorum.

  Şimdi geliyorum.

  Sen hareket etme.

  Kolay.

  Sadece anahtarlarını alıyorum.

  Silahımı şimdi indiriyorum.

  Sen iyi birisin, Leigh.

  Yaşlı adamın haklıydı.

  Asla bitmeyecekti.

  Ama oğlunuz güvende, benim sözüme sahipsiniz.

  Sana onu doğru gömeceğimi borçluyum.

  Ayakkabılarına kan bulaşacak.

Noah, Noah, gelmeme izin ver

Kapılar sabitlenir ve pencereler sabitlenir

Elini pullukta tut

Tut

Noah parkurunu kaybettiğini söyledi

Straight Düz süremez, geriye bakmaya devam et

Elini pullukta tut

Tut

Tut

Tut

Evet

Elini pullukta tut

Tut

Kördüm, göremedim

İsa gözlerimi benim için açtı

Elini pullukta tut

Tut

Only Nasıl olduğunu bildiğim gibi cennete gitmek istiyorum

Hands Ellerini müjde sabanının üzerinde tut

Elini pullukta tut Tut

Tut

Bekle, evet

Elini pullukta tut

Tut

Tut

Tut

Evet

Elini pullukta tut

Tut

Tut

Tut

Evet

Elini pullukta tut

Tut

Tut

Tut

Evet

Elini pullukta tut

Tut

Noah, Noah, gelmeme izin ver

Kapılar sabitlenir ve pencereler sabitlenir


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar